خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 15602
Share

نفت آبادان و راه هموار لیگ برتر

تیم نفت آبادان به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر با وجود بازی‌های خوب و تیمی منسجم، همچون فصل‌های گذشته معضلاتی را سر راه خود برای رسیدن به لیگ برتر می‌بیند که باید به آن توجه کرد.

تیم نفت آبادان به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر با وجود بازی‌های خوب و تیمی منسجم، همچون فصل‌های گذشته معضلاتی را سر راه خود برای رسیدن به لیگ برتر می‌بیند که باید به آن توجه کرد.
صنعت نفت آبادان این نام آشنا، قدیمی و دوست داشتنی فوتبال آبادان، جنوب کشور و فلات ایران این روزها خبر از حال خوش خود می‌دهد صعود به لیگ بر‌تر به نظر می‌رسد که امسال دست یافتنی‌تر از هر سال است و این را بازی‌ خوب، جوانی تیم، و همدلی زردپوشان و زرددوستان نوید می‌دهد.
سه هفته از آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول گذشته و از آن هندوانه در بسته رونمایی شد و سرانجام به کار تیمی یک تیم آبادانی ایمان آوردیم و باید مثبت‌ها را دید و به آن اذعان کرد و از آن نیز حمایت کرد.
صنعت نفت آبادان که در فصل جاری چه در سطح مدیریتی، فنی و بازیکن و حتی چارت اداری باشگاه، با تغییر و تحولات فراوان روبه‌رو بوده، از مدت زمانی که در اختیار داشته به خوبی بهره برده است و با به‌کارگیری از بازیکنان بومی و جوان تیم‌های پایه خود، و چند بازیکن رزومه‌دار و البته چهار مربی پرتغالی که انصافاً فن فوتبال را به خوبی به این تیم تزریق کرده و اعتقاد ویژه‌ای به جوانان دارد تاکنون لبخند رضایت را بر لبان دوستداران خود نشانده است.
در آخرین بازی این تیم نیز که روز پنجشنبه در آبادان برگزار شد، در مقابل دیدگان هواداران خود یک برد دل‌چسب را با یک بازی زیبا، روی زمین و تکنیکی رقم زد و امید‌ها را برای صعود این تیم به لیگ بر‌تر زنده کرد و انتظارات را بالا برد و زنگ خطر را نیز برای مدعیان لیگ دسته اول به صدا درآورد.
این تیم برخلاف سال گذشته که هیچ‌گاه رنگ و بوی یک تیم صعود کننده را نداشت و عدم موفقیت آن را می‌شد از ساق‌های بازیکنان آن و تفکرات سرمربی وقت مشهود خواند، فصل جاری با ارائه یک فوتبال کاملاً روی زمین و‌‌ همان فوتبالی که فوتبال ایران از آبادان انتظار دارد، می‌رود تا یک فصل رؤیایی را برای دوستداران خود رقم بزند و این موضوع نیازمند چند موضوع است که در این دست نوشته قصد داریم به آن بپردازیم.

*همدلی باشگاه و هواداران


هواداران صنعت نفت آبادان همیشه یکی از ارکان اصلی این باشگاه بوده و هیچ‌گاه تیم خود را تنها نگذاشته‌ و در بد‌ترین شرایط از تیم خود حمایت کرده‌اند، و اکنون نیز باشگاه صنعت نفت این وظیفه را دارد تا با نزدیک کردن تماشاگران به خود و آشتی دادن آنان با ورزشگاه پیر تختی، این استادیوم سرشار از خاطره را مملو از دوآتشه‌ترین تماشاگران فوتبال ایران کند و تختی آبادان باز هم رنگ زرد به خود گیرد.
مطمئناً با استمرار بازی خوب نفتی‌ها و تکرار نتایجی همچون نتیجه دیدار با پارسه تهران، به طور خودکار این اتفاق زیبا در فوتبال آبادان خواهد افتاد و سکوهای مات و مبهوت این روزهای ورزشگاه تختی دوباره رنگ و لعاب هلهله آبادانی را به خود خواهد گرفت و ما نیز امیدواریم این مهم هر چه زود‌تر اتفاق بیفتد.

*تعامل با رسانه‌ها


رسانه‌ها اصلی‌ترین ارکان اطلاع‌رسانی و پیوند مردم و با نهاد‌ها و مسئولان هستند، رسانه‌ها نقش مهمی در تبادل اخبار و اطلاعات دارند و باید در خصوص تقویت اطلاع‌رسانی از بابت وجود یک تیم منسجم با آن‌ها تعامل کرد و و حمایت آن‌ها را برای یک صعود مقتدرانه به لیگ بر‌تر جلب کرد و در راستای پاسخگویی و انتقال انتقاد‌ها و پیشنهادات از آنان استفاده بهینه کرد.

سایت باشگاه صنعت نفت که از بروز‌ترین پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در فوتبال ایران است، می‌تواند با تعامل با رسانه‌های از مطالبی که حاوی مطالب مثبت و روحیه بخش است استفاده برده و بر اساس سیاست‌های باشگاه که همانا سیاست واحد آن موفقیت تیم و به ارمغان آوردن افتخار برای شهر آبادان است، با رسانه‌ها تعامل کند و از آنان نیز حمایت کرده و شأن خبرنگارانی که برای پوشش اخبار این باشگاه و موفقیت آن بدون هیچ چشم‌داشتی متحمل زحمات فراوانی می‌شوند حفظ کند.

*دوری از حاشیه‌ها

«حاشیه» قاتل یک تیم فوتبال است، موضوعی که باشگاه صنعت نفت هیچ‌گاه از وجود آن در امان نبوده، امید است که در فصل جاری با دور کردن حاشیه از این تیم و مهم‌تر از آن دور کردن افرادی که موجب ایجاد حاشیه در باشگاه می‌شوند به موفقیت این تیم کمک شایانی کند.

*تکریم و مشورت با پیشکسوتان و صاحب‌نظران

انتظار می‌رود که باشگاه صنعت نفت آبادان، یک مجموعه قدرتمند را روانه مسابقات کند و در این راه از پیشنهادات و انتقادات استقبال کند و در مواقع لزوم از نظرات کارکشتگان فوتبال آبادان استفاده کند.
پیشکسوتان، صاحب‌نظران، فوتبال دوستان، هواداران و مردم آبادان صاحبان اصلی این تیم هستند و از عدم کنار این تیم بوده‌اند و تا ابد نیز در کنار این تیم خواهند ماند، لذا لزوم ایجاد یک اتاق فکر برای شورا و مواقعی که کار برای این تیم گره می‌خورد احساس می‌شود.

*لزوم دوری از غرور کاذب برای بازیکنان

آفت غرور یکی از معضلات اصلی فوتبال ایران است، که بازیکنان در باد بردهای خود خوابیده و برخی تیم‌های رده پایین جدول را دست کم می‌گیرند و اتفاقاً از‌‌ همان تیم‌ها نیز ضربه می‌خورند و زحمت خود را بر باد رفته می‌بینند.
در این راه نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و هر مسابقه را دیدار مرگ و زندگی دانست و با تمام جدیت و اهمیت به آن پرداخت، موضوعی که در هفته دوم و در مشهد به خوبی مشهود بود و بازیکنان نفت به خیال اینکه کار سختی را در پیش ندارند، متحمل یک شکست بچه‌گانه شدند.
و در پایان، ترس از نام‌های بزرگ و گربه سیاه‌های همیشگی را باید کنار گذاشت و هیچ تیمی را نباید سر‌تر از نفت آبادان دانست، نفت به اذعان برخی مربیانی که به مصاف این تیم رفته‌اند، یکی از بهترین تیم‌های لیگ دسته اول بوده و لیگ بر‌تر برای این تیم دست یافتنی است، پس هیچ تیمی را نمی‌توان بر اساس نتایج سال‌های گذشته از پیش برنده و یا بازنده دانست و هیچ تیمی گربه سیاه صنعت نفت نیست مگر آنکه آن تیم را دست کم گرفت.
این فصل، لیگ بر‌تر دست یافتنی‌تر از همیشه است، چرا که نه «اکبر میثاقیانی وجود دارد، نه شهرآوردی که در آن حرف و حدیثی باشد، و نه تیم مدعی که بخواهد برای آبادانی‌ها مزاحمت ایجاد کند، پس با افکار بیهوده، ایجاد حاشیه و غرور کاذب این آسان را سخت نکرده و هر بازی را یک فینال زودرس باید دانست که در این فصل راه لیگ بر‌تر برای آبادانی‌ها بسیار هموار است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.