خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 15588
Share

جماعتي: کي روش به من اعتقاد ندارد

جماعتي مي گويد که به حضور در جام ملت هاي آسيا اميدوار نيست و مي داند که کيروش به بازي او اعتقادي ندارد. او با اين موضوع کنار آمده است.مهرداد جماعتی در اهواز درباره بازی با ذوب گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و تیم برتر میدان بودیم.گل های بی شمار را از دست دادیم...

مهرداد جماعتی در اهواز درباره بازی با ذوب گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و تیم برتر میدان بودیم. گل های بی شمار را از دست دادیم و می توانستیم با اختلاف سه گل پیروز شویم. امیدوارم بتوانیم روند رو به جلویمان را با پیروزی برابر ملوان ادامه دهیم و به صدر نزدیک تر شویم.
بازیکن  فولاد درباره تکرار قهرمانی گفت: صحبت برای قهرمانی بسیار زود است و هنوز راه بسیاری مانده است. اما استحقاقش را داریم. ما با جوانانمان توانسته ایم بالاتر از تیم پرمهره سپاهان قرار بگیریم که نشانه لیاقت تیمی ماست.
دفاع چپ پای فولاد درباره دعوت به تیم ملی گفت: من به دعوت هیچ امیدی ندارم و احساس می کنم مربی تیم ملی بازی بعضی از بازیکنان را قبول ندارد و من از جمله آنها هستم و اعتقادی به من ندارد.
وی درباره هواداران گفت: از تمام هواداران که مارا در هیچ شرایطی تنها نمی گذارند ممنونم و امیدوارم که در بازی های بعد نیز تیم را تنها نگذارند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.