خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 15587
Share
عبدالحسن مقتدایی در مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی خوزستان

ورزش خوزستان تا سه سال آینده متحول می شود

استاندار خوزستان گفت: با فعالیت هایی که انجام داده ایم ورزش خوزستان تا سه سال آینده متحول می شود.در استان کار خود را با برنامه آغاز کرده ایم و صبر و حوصله را نیز در برنامه های کاری خود گنجاده ایم تا بتوانیم ساز و کارهای لازم را فراهم کرده و

استاندار خوزستان گفت: با فعالیت هایی که انجام داده ایم ورزش خوزستان تا سه سال آینده متحول می شود.
 عبدالحسن مقتدایی در مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی خوزستان اظهار کرد: در استان کار خود را با برنامه آغاز کرده ایم و صبر و حوصله را نیز در برنامه های کاری خود گنجاده ایم تا بتوانیم ساز و کارهای لازم را فراهم کرده و نتیجه ماندگاری را حاصل کنیم.
وی افزود: سعی داریم از کارهای مقطعی و نمایشی دوری کنیم و بیشتر به دنبال استمرار برنامه های خود باشیم تا بتوانیم این برنامه ها را دائمی کنیم.
توجه تخصصی به استعدادها
استاندار خوزستان بیان کرد: اکنون در استان خوزستان هر منطقه ای استعدادهای خاص خود را دارد و کار ما این است که به صورت تخصصی به این استعدادها توجه کنیم. در همین خصوص جلساتی که در شش ماه گذشته برگزار شده است معادل تعداد جلسات در 10 سال گذشته است.
وی ادامه داد: سعی داریم کاری را که آغاز می کنیم به سرانجام خوبی برسانیم زیرا اگر جویبار اکنون قطب کشتی کشور است، زمانی که ما در این رشته فعالیت نداشتیم آنها نیروهای خوبی را پرورش دادند تا به این جایگاه رسیدند.
مقتدایی بیان کرد: اکنون جا دارد از قهرمانان خود بابت مدال های رنگارنگی که  با در اختیار داشتن حداقل امکانات توانستند کسب کنند تقدیر و قدردانی کنیم و این وعده را به آنها می دهیم که از این پس ابزار، ساز و کار، تامین مربی و آموزش را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا آنها با شرایط بهتری برای ما افتخار آفرینی کنند.
شناسایی استعدادها با همکاری آموزش و پرورش
وی اظهار کرد: تاکنون جلسات زیادی را برای شناسایی دانش آموزان با استعداد و گره زدن آنها با اداره کل ورزش و جوانان، با آموزش و پرورش برگزار کرده ایم و این اقدام ما مستمر خواهد بود و بدون شک در سه سال آینده، بحث ورزش در استان متحول می شود.
استاندار خوزستان ادامه داد: اکنون برگزاری این مراسمات تجلیل بلافاصله پس از پایان مسابقات، نشان دهنده آن است که ما روی برنامه پیش می رویم و تمام تلاش خود را می کنیم تا زحمات ورزشکاران مدال آور خود را به بهترین شکل ممکن و در زمان مناسب قدر بدانیم.
وی اظهار کرد: قصد داریم از این به بعد پس از چنین جلساتی، نشست های تخصصی نیز برای شناسایی معضلات رشته های مختلف برگزار شود تا بتوانیم ضعف های ورزش استان را شناسایی کرده و آنها را به حداقل برسانیم.
مقتدایی بیان کرد: ما باید به سمتی برویم که میزبان بزرگترین رقابت های بین المللی باشیم همانگونه که در یکی دو مسابقه بزرگ در شهرستان های استان، میزبانی کردیم. با تلفیقی از استعداد ها و امکانات می توانیم میزبان رقابت های بزرگ باشیم.
ساخت خانه کشتی
وی به احداث یک خانه کشتی در استان اشاره کرد و گفت: ابتدا باید این پروژه مورد مطالعه قرار گیرد و اعتبار آن نیز مشخص شود تا بتوانیم در خصوص احداث آن برنامه های لازم را اجرایی کنیم.
استاندار خوزستان گفت: اکنون در کنار بحث امنیت و اشتغال در استان، بحث ورزش را به صورت عمومی و قهرمانی دنبال می کنیم و تاکنون گام های موثری در این زمینه برداشته ایم.
وی خطاب به هیئت های ورزشی استان گفت: توصیه می کنیم مسائل و مشکلات هیئتها درون سازمانی حل شود و اگر هم هیئتی با اداره و سازمان خاصی به مشکل برخورده است این موارد را در جلسات تخصصی بررسی کنیم.
مقتدایی در خصوص اشتغال قهرمانان استان اظهار کرد: سعی داریم در جلسات تخصصی که با دستگاه ها و ادارات استان برگزار می کنیم موضوع اشتغال ورزشکاران را نیز مطرح کنیم تا اگر سازمانی شرایط جذب نیرو داشت بتواند از این قهرمانان در سیستم کاری خود استفاده کند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.