خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۵۷
کد خبر : 15586
Share

دینورزاده: هدف شهرداری اردبیل بقا در لیگ دسته اول است

سرمربی شهرداری اردبیل هدف این تیم از حضور در رقابت های لیگ دسته اول امسال فوتبال کشور را بقا در این رقابت ها عنوان کرد.

سرمربی شهرداری اردبیل هدف این تیم از حضور در رقابت های لیگ دسته اول امسال فوتبال کشور را بقا در این رقابت ها عنوان کرد.
 مهدی دینوزاده پس از شکست تیمش در استقلال اهواز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیمش خوب بازی نکرد و مستحق باخت بود عنوان کرد: این بازی اصلا بازی خوب و در حد لیگ یک نبود و فاقد بار فنی بود.
وی افزود: من به استقلال اهواز تبریک می گویم اما از شرایط میزبانی آنها اصلا راضی نیستم.
دینورزاده با بیان اینکه شاید شرایط متفاوت جوی اهواز و اردبیل در کیفیت پائین بازی تیمش تاثیر گذاشته باشد، عنوان کرد: داوری را در این شکست موثر می دانم زیرا اعتقاد دارم پنالتی که برای استقلال اهواز گرفته شده به هیچ وجه پنالتی نبود.
سرمربی شهرداری درباره هدف این تیم در جام حذفی گفت: ما در مسابقات جام حذفی دنبال این هستیم که به تجربیات بازیکنان بیفزاییم تا با آمادگی بیشتری در مسابقات لیگ یک حضور یابند هر چند که باخت امروز نیز می تواند حاصل غرور کاذبی باشد که از برد مقابل صبا در جام حذفی به دست آوردیم.
دینورازده تاکید کرد: هدف نهایی ما از حضور در رقابت های امسال لیگ دسته اول فوتبال کشور کسب تجربه و بقا در این رقابت ها است.
از سری رقابت های هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم های استقلال اهواز و شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی را آبی پوشان اهوازی با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه دادند و به رده دوم جدول رده بندی صعود کردند.
گل های استقلال اهواز دقیقه 60 توسط کریم شاوردی از روی نقطه پنالتی و ایمان رئيسي دقيقه 90 و تک گل شهرداری اردبیل توسط عباس کندل دقیقه 88 به ثمر رسیدند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.