خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۵۴
کد خبر : 15584
Share

مانوئل: نفت آبادان هویت خود را به دست آورده است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعد از سه ماه کار کردن در این تیم، صنعت نفت هویت خود را به دست آورده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعد از سه ماه کار کردن در این تیم، صنعت نفت هویت خود را به دست آورده است.کارلوس مانوئل پس از پیروزی تیمش در برابر پارسه تهران در رقابت های لیگ دسته اول در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را در برابر پارسه برگزار کردیم و فکر می‌کنم بعد از سه ماه کار کردن در این تیم، همان هویتی که برای بازیکنانم می‌خواستم محقق شد.وی افزود: موقعیت های زیادی را از دست دادیم ولی در مجموع بازیکنان نفت عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دادند.سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: از هم‌اکنون به فکر بازی مقابل تیم شهرداری تبریز هستم و قدم به قدم باید تمرینات و برنامه های خود را ادامه دهیم.

مانوئل ادامه داد: نفت آبادان تنها تیم فوتبال در ایران است که شخصیت تیمی خود را حفظ کرده است. ما برای باخت به تبریز نمی‌رویم و به طور حتم بازی فوق‌العاده بهتری را از خود نشان خواهیم داد.

بازی غیر قابل پیش‌بینی بود

همچنین بهمن عابدینی سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران نیز در پایان این بازی اظهار کرد: قطعا همه از این بازی لذت برند و اتفاقی که باید می افتاد انجام شد.وی تصریح کرد: بازی دشوار و غیرقابل پیش بینی بود و گلهایی را که دریافت کردیم باعث شد که شیرازه تیم از بین رود.سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران در خصوص ضعف بدنی بازیکنان این تیم اضافه کرد: خستگی بازیکنان تیم ما ناشی از بازی گذشته بود و از لحاظ بدنسازی در شرایط ایده آلی قرار داریم. تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این بازی با نتیجه چهار بر یک دروازه پارسه تهران را از جا کند. طلایی‌پوشان 3 گل اول خود را در نیمه اول به ثمر رساندند.

در نیمه دوم بعد از اینکه تیم نفت گل چهارم را وارد دروازه تیم پارسه کرد، ورزشگاه تختی آبادان تا دقایق طولانی غرق در خوشحالی هواداران این تیم بود.نفت آبادان با این برد و با کسب شش امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد.د. محسن ربیع خواه، عباس مرداسی و رحیم زهیوی برای طلایی پوشان و همچنین میلاد پورصف شکن برای تیم پارسه تهران گلزنی کرد.هواداران تیم نفت آبادان و مردم این شهر بعد از این پیروزی ارزشمند در بوستان‌ها و خیابان‌های مرکزی آبادان آمدند و به جشن و پایکوبی پرداختند.در ابتدای بازی حبیب دهقانی که دو فصل پیش سنگربان تیم صنعت نفت بود و در این مسابقه به عنوان دروازه‌بان تیم پارسه تهران به میدان رفت، با دسته گل به سمت نیمکت طلایی‌پوشان آمد و با احمد پارو سرپرست این تیم خوش و بش کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.