خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۴۹
کد خبر : 15581
Share

زنگ خطر نفت آبادان برای مدعیان/ 4 امتیاز برای اهوازی‌ها

در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، نفت آبادان قاطعانه حریف خود را شکست داد، استقلال اهواز دومین برد خود را دشت کرد و فولاد نوین به دومین تساوی خود دست یافت.

در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، نفت آبادان قاطعانه حریف خود را شکست داد، استقلال اهواز دومین برد خود را دشت کرد و فولاد نوین به دومین تساوی خود دست یافت.
 مسابقات هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار شد و سه نماینده خوزستان موفق شدند هفت امتیاز را کسب کرده و بدون شکست این هفته را پشت سر بگذارند.
در همین چارچوب فولاد نوین اهواز در اصفهان به مصاف گیتی‌پسند رفته بود که در پایان این دیدار نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک در بر نداشت و فولاد به دومین تساوی خارج از خانه خود دست یافت.
فولاد نوین اهواز با کسب این تساوی پنج امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در گروه اول جای گرفت.
استقلال اهواز دومین نماینده خوزستان و شهر اهواز نیز در ورزشگاه پیر تختی اهواز میزبان تیم شهرداری اردبیل بود که موفق شد این تیم را با حساب دو بر یک از پیش روی بردارد.
آبی کهنه شهر اهواز با کسب این پیروزی شش امتیازی شد و خود را تا رتبه دوم جدول رده‌بندی مسابقات در گروه اول بالا کشید.
اما در ورزشگاه تختی آبادان، نفت آبادان متحول شده در هفته سوم میزبان تیم پارسه تهران بود که موفق شد این تیم را با چهار گل در هم بکوبد.
نفتی‌ها که در هفته دوم یک شکست بچه‌گانه را تجربه کرده بودند در این هفته برای جبران مافات و وصول به مدعیان به میدان رفتند و در پایان نیز موفق شدند با یک برد قاطع خود را شش امتیازی کنند.
این تیم با کسب این پیروزی خود را در جایگاه چهارم این مسابقات در گروه اول می‌بیند.
 هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، چهارشنبه هفتم آبان ماه دنبال خواهد شد و طی آن، تیم صنعت نفت آبادان در تبریز میهمان شهرداری خواهد بود و تیم‌های همشهری استقلال و فولاد نوین در اهواز شهرآورد دسته اولی‌ها را برگزار خواهند کرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.