خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۴۲
کد خبر : 15575
Share

پاپی زاده: نماینده مردم دزفول در مجلس خواستار رسیدگی به مشکلات بازنشستگان شد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به مسایل و مشکلات جامعه بازنشستگان شد و گفت:افراد بازنشسته به عنوان سرمایه ارزشمند کشور باید مورد تجلیل و احترام قرار گیرند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به مسایل و مشکلات جامعه بازنشستگان شد و گفت:افراد بازنشسته به عنوان سرمایه ارزشمند کشور باید مورد تجلیل و احترام قرار گیرند.
عباس پاپی زاده در آیین تجلیل از بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی شهرستان دزفول در محل سالن ایثار این شهر با اشاره به پیگیری انجام شده از طریق سازمان تامین اجتماعی برای کمک به حل مشکلات جامعه بازنشسته افزود:به منظور رسیدگی به مسایل و مشکلات بازنشستگان دزفول بزودی گروهی از کارشناسان این سازمان به دزفول سفر می کنند.
وی با تاکید بر بیان مسایل و مشکلات جامعه بازنشسته و پیگیری مطالبات به حق آنان از طریق مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:با پیگیری انجام شده از طریق سازمان تامین اجتماعی مقرر گردید ظرف یکسال آینده خانه مهر بازنشستگان دزفول با تامین بودجه لازم افتتاح شود.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:با احداث و راه اندازی خانه مهر در دزفول شاهد ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان تحت پوشش خواهیم بود.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان تامین اجتماعی دزفول ظرف دو ماه آینده با حضور وزیر کار ، رفاه و تامین اجتماعی و یا رییس سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت:با اخذ مجوز و افزایش تعداد شعب تامین اجتماعی در دزفول ارائه خدمات به بازنشستگان تامین اجتماعی تسهیل می شود.
پاپی زاده در خاتمه گفت:با پیگیری انجام شده و به پاس تجلیل از بازنشستگان ، مقرر گردید تا بوستان بازنشستگان دزفول از سوی شهرداری احداث گردد.
' سید کریم موسوی' نائب رییس کانون بازنشستگان دزفول نیز در این همایش گزارشی از عملکرد این کانون ارائه کرد و گفت:بازنشستگان که هر یک بیش از 30 سال چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در آورده اند اینک در دوران بازنشستگی با مشکلات عدیده ای گرفتار بوده و نیازمند حمایت هستند.
' موسی صالح بیگی ' رییس کانون بازنشستگان کشوری در دزفول نیز با ابراز نگرانی از مشکلات ایجاد شده از سوی بیمه تکمیلی آتیه سازان برای بازنشستگان تحت پوشش از نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خواست برای حل مشکل بیمه تکمیلی بازنشستگان اقدام کند.
در این همایش که به همت هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و هیات مدیره کانون بازنشستگان کشوری برگزار شد لوح تقدیری از سوی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی به بازنشستگان اهدا گردید.
کانون بازنشستگان تامین اجتماعی دزفول به 14 هزار بازنشسته تحت پوشش و کانون بازنشستگان کشوری به سه هزار نفر بازنشسته خدمات ارائه می کند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.