خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 15559
Share

مجلس بزرگداشت ارتحال آیت الله مهدوی کنی در دزفول برگزار شد

به مناسبت ارتحال ملکوتی آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری مجلس بزرگداشتی صبح روز جمعه در مصلای جمعه دزفول برگزار شد

به مناسبت ارتحال ملکوتی آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری مجلس بزرگداشتی صبح روز جمعه در مصلای جمعه دزفول برگزار شد.
 در این مراسم که از سوی امام جمعه دزفول برگزار شد حجت الاسلام 'احمد فیض الاسلام' از روحانیون شهرستان دزفول در سخنانی پیرامون شخصیت این عالم وارسته و مجاهد نستوه گفت: آیت الله مهدوی کنی سیاست مداری ، ولایت محور بود.
وی با بیان اینکه جامعه اسلامی نیازمند سیاست مداران الهی و مطیع امر ولایت است افزود:
آیت الله مهدوی کنی نماد چنین افراد وارسته ای است که همواره در خدمت ولایت فقیه عمل می کرد.
حجت الاسلام فیض الاسلام تبعیت از علما را یکی از نیازهای جامعه بشری برشمرد و گفت:در شرایطی که دشمنان از راه های مختلف علیه اسلام و شیعیان وارد عمل شده اند تبعیت از علما و حفظ وحدت از نیازهای ضروری جامعه اسلامی است که باید به آن توجه کرد.
وی اظهار داشت: رییس دانشگاه امام صادق (ع) در دوران حیات پر برکت خود در مسیری حرکت کرد که موجب احیای اندیشه های اسلام ناب محمدی(ص) و تشیع در جهان گردید.
وی همچنین افزود: ملت ایران همواره قدردان زحمات شخصیتی بزرگ ، کم نظیر و انقلابی چون آیت الله مهدوی کنی است که در طول بیش از شش دهه مجاهدت علمی و مبارزات سیاسی منشا خیر و برکات زیادی گردید.
در این آیین که اقشار مختلف مردم و نیز نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی حضور داشت با تلاوت قرآن و قرائت فاتحه یاد و خاطره این عالم ربانی گرامی داشته شد.
آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه به دیار حق شتافت.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.