خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 15557
Share

کیانی زاده:افزایش مدال‌آوری ورزشکاران خوزستانی در مسابقات آسیایی

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تعداد مدال های ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی اینچوئن کره جنوبی نسبت به دوره قبل این رقابت ها افزایش داشته است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تعداد مدال های ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی اینچوئن کره جنوبی نسبت به دوره قبل این رقابت ها افزایش داشته است.
 فرامرز کیانی زاده در مراسم تجلیل از قهرمانان آسیایی و جهانی استان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: همان طور که می دانید باتوجه به دستور استاندار مقرر شد که هر سه چهار ماه یک بار از قهرمانان آسیایی و جهانی تجلیل کنیم.
وی بیان کرد: این کار هم دلایل مشخصی دارد؛ وقتی هر سه ماه یک بار از قهرمان تجلیل شود هم روحیه او را تقویت می کنیم و هم این که انگیزه اش برای ادامه کار بالا می رود، ضمن این که با تقویت و افزایش روحیه، ورزشکار را برای کسب مدال های بعدی و مسابقات آینده خیلی آماده تر نگه می داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سه ماهه نخست سال مراسم تقدیر از مدال آوران جهانی و آسیایی را با حضور 21 قهرمان برگزار کردیم و در سه ماهه دوم نیز 16 ورزشکار را داشتیم که در این رقابت ها حضور داشتند و توانستند 21 مدال را برای کشور ایران اسلامی کسب کنند.
وی ادامه داد: در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی 10 ورزشکار، یک مربی، دو داور و یک همراه به این مسابقات اعزام داشتیم که ورزشکاران ما توانستند به دو نشان طلا، دو مدال نقره و سه برنز برسند. ما پیش از آغاز این مسابقات وعده داده بودیم در صورتی که هر ورزشکار اعزامی به این مسابقات بتواند به مدال طلا، نقره و برنز دست پیدا کند، از سوی اداره کل ورزش و جوانان و استانداری به ترتیب مبلغ 10، 5 و 3 میلیون تومان اهدا می کنیم که این مبالغ علاوه بر هدایای فدراسیون ها، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است.
کیانی زاده خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم مدال آوری ورزشکاران خوزستانی را در مسابقات آسیایی گوانگ جو که چهار سال پیش برگزار شد با رقابت های آسیایی اینچوئن مقایسه کنیم، شاهد هستیم که ما در گوانگ جو یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کردیم در حالی که در اینچئون به دو نشان طلا، دو نقره و سه برنز رسیدیم که پیشرفت خیلی خوب بوده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.