خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر : 15532
Share

گل‌محمدي: بايد 10 بازيکن تيمم را تعويض مي‌ کردم

سرمربي ذوب‌آهن از نمايش تيمش مقابل فولاد انتقاد کرد.

یحیی گل‌محمدی اعلام کرد این بدترین بازی تیم ذوب‌آهن در این فصل بوده است. مشروح حرف های گل‌محمدی را بخوانید:
عصبانیت آقای سرمربی
به فولاد تبریک می‌گویم، این بدترین بازی ما بود، حرفی برای گفتن نداشتیم و با وجود اینکه بازیکنان انگیزه زیادی قبل از مسابقه داشتند ولی روز بدی را پشت سر گذاشتیم. اگر می‌توانستم و قانون اجازه می‌داد به غیر از دروازه بان ده تعویض انجام می‌دادم. بچه‌ها اصلاً در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند و متأسفانه بازیکنانی بد بودند که دیگر امکان تعویض آنها را هم نداشتیم. تیم حریف در همه خطوط سرتر از ما بود و حتی امروز روزی نبود که ما بخواهیم مساوی کنیم.
حرفی برای گفتن نداشتیم
این بهانه‌ها را نمی‌شود گفت و تعطیلات دلیل قانع کننده‌ای نیست، ما دو فرصت در نیمه اول داشتیم که می‌توانستیم گل بزنیم که بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند ولی در مجموع حرفی برای گفتن نداشتیم.
کاری نکردیم که مغرور باشیم
ما کار خاصی انجام نداده ایم و از دو بازی چهار امتیاز گرفته ایم و مغرور شدن توجیهی ندارد، برخی بازیکنان ما برخلاف اسم بزرگی که داشتند کارایی خوبی نداشتند.
همین ها بهترین های ذوب‌آهن اند
با این نظر که تغییرات ذوب آهن در خط حمله زیاد است مخالفم. تغییرات زیاد نیست و سعی می‌کنیم با توجه به تمرینات بهترین ترکیب را به زمین بفرستیم از نظر من این بازیکنان بهترین ترکیب بودند اما روز خوبی نداشتیم.
مظاهری بهترین بود
محمدرشید مظاهری تمرینات و تمرکز خوبی دارد و نشان داده که می‌تواند گلر خوبی باشد. مظاهری چند موقعیت تک به تک و یک پنالتی را گرفت اما بچه ها نتوانستند از فرصتی که رشید در اختیار آنها قرار داد استفاده کنند.
عشوری و دهنوی
سرمربی ذوب آهن در مورد پیوستن عشوری به تراکتورسازی و اینکه آیا بازیکنی جذب می‌کنند گفت: در نیم فصل حتماً باید بازیکن بگیریم تا جای خالی بازیکنی مثل عشوری را پر کنیم.وی در مورد نیمکت نشینی دهنوی و مسلمان و این سوال که آیا این مساله دلایل فنی دارد گفت: خیلی وارد جزئیات نمی‌شویم و این بازیکنان شرایط حضور در ترکیب از ابتدا را نداشتند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.