خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر : 15487
Share

معزی: آموزش و پرورش منبع غني استعدادهاي ورزش است

معاون تربيت بدني آموزش و پرورش خوزستان آموزش و پرورش را منبع غني استعدادهاي ورزش عنوان کرد.

معاون تربيت بدني آموزش و پرورش خوزستان آموزش و پرورش را منبع غني استعدادهاي ورزش عنوان کرد.
 محمود معزي پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تجليل از افتخار آفرينان ورزشكار دانش آموز به مناسبت هفته تربيت بدني اظهار كرد: يكي از محورهاي توسعه در كشورهاي پيشرفته ورزش و وجود فضاهاي ورزشي است و بايد برای پيشرفت ورزش استان فضاهاي ورزشي را نيز افزايش داد.
وی افزود: تكليف قهرمانان در عرصه و ميدان مشخص است و آنها رمز موفقيت يك كشور محسوب مي شوند. كشورهاي توسعه يافته اي چون ژاپن، چين و ديگر كشورهاي آسيايي و اروپايي سرمايه گذاري هاي هدفمندي در زمينه قهرمانان ورزشي خود انجام مي دهند.
معاون تربيت بدني آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به مدال آوري برخي دانش آموزان در مسابقات منطقه اي و كشوري تاكيد كرد: کشورهای پیشرفته براي پيشرفت ورزش كشور خود تلاش زيادي انجام مي دهند ما نیز بايد همچون آنها برنامه ريزي هاي بلند مدتی بر روي دانش آموزان و جوانان خود داشته باشيم تا درصد افتخار آفريني از رقم فعلي بالاتر رود.
معزي بيان كرد: براي رسيدن به قله هاي بالاي ورزشي حتي مي توان از استان هايي كه موفق تر از خوزستان بودند فاكتور گيري كرد و دلايل موفقيت آنها را مورد بررسي قرار داد.
وی آينده دانش آموزان را روشن دانست و گفت: هر چقدر استعدادهاي ورزشي ما در سنين پايين تر كشف شوند اين به نفع ما است پس مي توان در مدارس تلاش كرد با كشف اين استعدادها نتيجه بهتري در آينده گرفت.
معاون تربيت بدني آموزش و پرورش خوزستان افزود: در حال حاضر 29 ورزشكار از دانش آموزان استان خوزستان در اردوهاي ملي به سر مي برند كه رسيدن آنها به اين درجه از موفقيت باعث افتخار و سربلندي مسئولان استان است.
معزي در پايان گفت: اميد مي رود با كمك همديگر رتبه هاي برتري در زمينه هاي قهرماني كشور برسيم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.