خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 15483
Share

نماینده اهواز از بیمارستان در دست ساخت امیرکبیر بازدید کرد

یکی از نمایندگان مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه از روند پیشرفت عملیات اجرایی بیمارستان در دست ساخت امیرکبیر اهواز بازدید کرد

یکی از نمایندگان مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه از روند پیشرفت عملیات اجرایی بیمارستان در دست ساخت امیرکبیر اهواز بازدید کرد.
'سیدشکرخدا موسوی' پس از بازدید از این بیمارستان که عملیات اجرایی آن از سال 1388توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان آغازشده است روند اجرایی این پروژه را با مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان مورد بحث و بررسی قرار داد.
وی گفت:پیگیری های زیادی در این راستا با دو وزارت رفاه و تامین اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پرشکی برای شتاب بخشیدن به روند اجرایی این پروژه و تجهیز آن انجام شده و نتایج خوبی نیز داشته است.
وی با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه ساخت بیمارستان امیرکبیر اهواز گفت: از ابتدای امسال با پیگیری مدیر درمان تامین اجتماعی استان و تخصیص اعتبار مورد نیاز شاهد تسریع در عملیات اجرایی این پروژه هستیم.
این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرد این بیمارستان 96تختخوابی سال 1394 پس از پایان عملیات ساخت و تجهیز به بهره برداری نهایی برسد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در این بازدید گزارشی از وضعیت این پروژه و روند اجرایی آن در سال های اخیر ارایه کرد.
دکتر داریوش پناهی زاده گفت: همه تلاش این مدیریت بر رفع مشکلات اجرایی پروژه بیمارستان امیرکبیر متمرکز شده است.
بنا به این گزارش سیدشکر خدا موسوی همچنین از بخش های کلینیک تامین اجتماعی امیرکبیر در منطقه کمپلو شمالی اهواز بازدید کرد.
در این بازدید اعلام شد روزانه یک هزار و 700نفر که به طورعموم از خانواده های آسیب پذیر هستند به کلینیک تامین اجتماعی امیرکبیر مراجعه کرده و خدمات رایگان دریافت می کنند.
موسوی نماینده اهواز گفت: کار در این کلینیک درمانی تنها با روحیه جهادی و انقلابی امکان پذیر است.
شش بیمارستان و 24درمانگاه، کلینیک و دی کلینیک وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی به افراد زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی خدمات رایگان ارایه می کنند.
حدود 57درصد جمعیت 4.6میلیون نفری استان خوزستان زیرپوشش خدمات رفاهی و درمانی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
حدود سه میلیون و 500هزار نفر در استان خوزستان پارسال به مراکز درمانی وابسته به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مراجعه کردند


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.