خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 15376
Share

دومین شهرآورد پیاپی برای نفتی‌ها

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌ فوتبال نفت مسجدسلیمان برای دومین هفته پیاپی شهرآورد خوزستان را این بار در اهواز و در مقابل استقلال خوزستان برگزار خواهد کرد.

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌ فوتبال نفت مسجدسلیمان برای دومین هفته پیاپی شهرآورد خوزستان را این بار در اهواز و در مقابل استقلال خوزستان برگزار خواهد کرد.
در چارچوب دوازدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال کشور که پس از وقفه‌ای 18 روزه امروز مجددا کار خود را از سر گرفته و با چند دیدار در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد، تیم‌های خوزستانی نفت مسجدسلیمان و استقلال، در اهواز به مصاف هم خواهند رفت.
مسجدسلیمانی‌ها که برای دومین هفته پیاپی شهرآورد خوزستان را برگزار می‌کنند، قصد دارند پس از شکست فولاد در خانه، این بار در اهواز و با بهروز مکوندی سرمربی جدید این تیم به دومین برد خود در لیگ برتر و در مقابل تیم دیگر خوزستانی حاضر در لیگ برتر سه امتیاز بازی را کسب کنند.
نفت مسجدسلیمان که با تغییراتی در کادر فنی موفق شد، شوک لازم را به تیم وارد کرده و در هفته گذشته فولاد را از پیش‌روی بردارد و در جام حذفی نیز نیروی زمینی را از دور رقابت‌ها کنار بزند، امروز امیدهای فراوانی دارد تا با دست پر اهواز را ترک کرده و به وضعیت خود سر و سامانی دهد.
قطعاً هواداران زیادی از مسجدسلیمان راهی اهواز می‌شوند و از نزدیک تیم خود را حمایت خواهند کرد و مشخصا زردپوشان مسجدسلیمانی به نتیجه‌ای کمتر از پیروزی در این دیدار رضایت نمی‌دهند، چرا که در این برهه از زمان تساوی هم برای این تیم کارساز نیست.
اما استقلال خوزستان به عبدالله ویسی که روزهای پر فراز و نشیبی را طی می‌کند، امروز خود را محکوم به پیروزی می‌داند تا بتواند برای خود حاشیه‌ای از امنیت در جدول رده‌بندی مسابقات ایجاد کند.
آبی‌پوشان اهوازی که هفته گذشته موفق شدند در چارچوب جام حذفی فجر سپاسی را در شیراز شکست دهند، برای دیدار امروز خود روحیه مضاعفی داشته و قطعاً یک دیدار سخت و نفس‌گیری در جدال با شاگردان بهروز مکوندی خواهند داشت.
با توجه به دیدار سخت پیکان در تبریز، آبی اهواز شانس بالایی دارد تا با برد برابر نفت، یک پله صعود کند و جای پیکان تهران را در رده دهم جدول از آن خود کند.
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز و از ساعت 17 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.