خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 15370
Share

شفیعی: ثبت نام دوره جدید عمره دانشگاهیان خوزستان آغاز شده است

مسوول شوراهای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان گفت: ثبت نام برای دوره جدید عمره دانشگاهیان از روز یکشنبه 27 مهر آغاز و تا 10 آبان ادامه خواهد یافت.

مسوول شوراهای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان گفت: ثبت نام برای دوره جدید عمره دانشگاهیان از روز یکشنبه 27 مهر آغاز و تا 10 آبان ادامه خواهد یافت.
حجت الاسلام و المسلمین 'سید محسن شفیعی' اظهار داشت: استادان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و نیز دانشجویان متاهل و دانشجویان پسر می توانند با مراجعه به سایت 'لبیک' اقدام به ثبت نام نمایند.
وی افزود: پس از پایان مدت ثبت نام از طریق سایت www.labbayk.ir، قرعه کشی به صورت اینترنتی انجام می شود و دو هزار و 500 نفر از اساتید و 15 هزار نفر از دانشجویان در عمره سال تحصیلی 94-93 شرکت خواهند کرد.
حجت الاسلام شفیعی ادامه داد: زمان قرعه کشی پس از تاسوعا و عاشورای حسینی صورت می گیرد که تاریخ دقیق آن به طور متعاقب اعلام می شود.
مسول شوراهای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته بین ستاد مرکزی عمره و عتبات دانشگاهیان و بانک تجارت به زایران اعزامی، مبلغ 10 میلیون ریال وام پرداخت خواهد شد.
وی اظهارداشت: زمان قطعی اعزام به عمره دانشگاهیان هنوز معلوم نیست اما ستاد مرکزی به سازمان حج و زیارت پیشنهاد کرده است این محدوده بین اسفند سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده تعیین شود.
حجت الاسلام شفیعی گفت: همچنین امسال یکی از اولویت های عمره دانشجویی برای دانشجویان تازه تاهل می باشد و برای دانشجویان نخبه علمی، فعالان فرهنگی و قرآنی، نفرات برتر جشنواره و اعضای فعال تشکل های اسلامی دانشجویان نیز اولویت هایی تعیین شده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.