خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر : 15362
Share

کرمی: برداشت شلتوک از شالیزارهای دزفول آغاز شد

کارشناس مسوول زراعت جهاد کشاورزی دزفول از آغاز برداشت محصول شلتوک از سطح یک هزار و500 هکتار از مزارع این شهرستان خبر داد.

کارشناس مسوول زراعت جهاد کشاورزی دزفول از آغاز برداشت محصول شلتوک از سطح یک هزار و500 هکتار از مزارع این شهرستان خبر داد.
 علی کرمی افزود:برداشت محصول شلتوک از مزارع بخش چغامیش دزفول از جمله روستاهای سید نور،شهید بهشتی،بنه حاجات و دهنو باقر آغاز شده و تا اواخر آبانماه ادامه دارد.
وی پیش بینی کرد هفت هزار تن محصول شلتوک از مزارع دزفول برداشت شود .
کرمی با اشاره به استقبال کشاورزان دزفول از کشت برنج گفت: در سال زراعی گذشته یکهزار و 200 هکتار از اراضی دزفول زیر کشت برنج رفت که این رقم با استقبال کشاورزان امسال افزایش یافته است.
کارشناس مسوول زراعت جهاد کشاورزی دزفول ارقام برنج تولیدی در دزفول را عنبر بوی محلی،شفق و دانیال عنوان کرد و اظهار داشت: در کشت و تولید محصول شلتوک در دزفول هیچ گونه ماده سمی از جمله سموم حشره کش و قارچ کش استفاده نمی شود.
کرمی گفت:محصول برنج تولید دزفول به دلیل کیفیت بالا از جمله محصولات سالم بوده و مصرف کنندگان با اطمینان خاطر می توانند این محصول را مصرف کنند.
وی به کیفیت بالای محصول برنج تولید دزفول نسبت به مشابه داخلی و خارج اشاره کرد و گفت:کاهش قیمت برنج کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است.
پارسال بیش از شش هزار تن محصول شلتوک در دزفول تولید شد


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.