خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر : 15330
Share

نجارپور:توزیع بیش از 2 هزارتن کود شیمیایی بین کشاورزان بهبهان

رئیس اداره تعاون روستایی بهبهان از توزیع بیش از 2 هزار و 341 تن کود شیمیایی بین کشاورزان این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

رئیس اداره تعاون روستایی بهبهان از توزیع بیش از 2 هزار و 341 تن کود شیمیایی بین کشاورزان این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
مهران نجارپور با ارائه گزارش عملکرد اداره تعاون روستایی بهبهان در راستای خدمات‌رسانی به روستائیان در حوزه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار کرد: این اقدامات شامل خرید گندم، کلزا، توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی، آرد و کالاهای اساسی بوده است.
وی افزود: اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خرید بیش از 50 هزار تن گندم به صورت تضمینی و 513 تن کلزا را در کارنامه خدماتی خود داشته است.
رئیس اداره تعاون روستایی بهبهان تصریح کرد: در بخش دیگر خدمات‌رسانی به کشاورزان توزیع بیش از 2 هزار و 341 تن کود شیمیایی، 2 هزار و 370 تن آرد روستائی و عشایری و 2 هزار و 776 تن کنسانتره صورت گرفته است.
نجارپور در ادامه عنوان کرد: مهمترین وظیفه این اداره خدمت‌رسانی به کشاورزان و روستائیان بوده که با اتحاد و تعامل بین اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی مستقر در روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان بهبهان امکانپذیر است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.