خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 15282
Share

شوهانی:دستگيري سوداگر مرگ در آبادان/ 14 كيلو ترياك و شيشه در خوزستان کشف شد

پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از دستگيري سوداگر مرگ با شليك گلوله در آبادان خبر داد.

 پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از دستگيري سوداگر مرگ با شليك گلوله در آبادان خبر داد.
سرهنگ علي شوهاني اظهار كرد: ماموران عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انديمشك با همكاري سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام اقدامات اطلاعاتي از انتقال محموله مواد مخدر توسط يك باند قاچاق از استان آذربايجان شرقي به خوزستان مطلع شدند كه بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وي افزود: روز گذشته اكيپ هاي متشكل از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان (عج) با استقرار در پليس راه انديمشك ـ خرم آباد با كنترل خودورهاي عبوري، دو دستگاه خودور 405 را با دو نفر سرنشين در محور ورودي شهرستان انديمشك شناسايي و متوقف كردند كه در اين زمينه راننده دو دستگاه خودرو به هويت (ك. ن) و (س. الف) دستگير شدند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان تصريح كرد: ماموران در بازرسي تخصصي از خودروها مقدار چهار كيلو و 250 گرم مواد مخدر روانگردان شيشه را كه به طرز ماهرانه اي در يكي از خودروها جاسازي شده بود، كشف كردند.
شوهاني با اشاره به قرار تحويل محموله مواد مخدر روانگردان در شهرستان آبادان گفت: ماموران با عزيمت به اين شهرستان در يك اقدام ضربتي و هوشمندانه سوداگر مرگ به هويت (ع.ع) را در هنگام فرار با يك دستگاه پژو پارس و با شليك گلوله متوقف و دستگير كردند.
وي خاطرنشان كرد: سه سوداگر مرگ پس از تشكيل پرونده برای سير مراجل قانوني راهي مراجع قضائي شدند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان تصريح كرد: روز گذشته همچنین طرح كنترل محورهاي مواصلاتي و برخورد با سوداگران مرگ توسط مأموران پاسگاه درونك شهرستان بهبهان اجرا شد.
شوهاني بيان كرد: ماموران به يك دستگاه خودرو سواري سمند با سه نفر سرنشين مشكوك و ضمن متوقف كردن خودرو به بازرسي از آن پرداختند.
وي در پايان يادآور شد: دراین بازرسی ماموران موفق شدند مقدار 10 كيلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع ترياك را كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود، كشف كنند. متهمان اين پرونده پس از تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شدند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.