خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 15280
Share

دو سالن ورزشی دانشگاه پیام نور درخوزستان افتتاح شد

دو سالن ورزشی سرپوشیده وابسته به دانشگاه پیام نور دراستان خوزستان صبح دوشنبه باحضور ویدیویی وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید

دو سالن ورزشی سرپوشیده وابسته به دانشگاه پیام نور دراستان خوزستان صبح دوشنبه باحضور ویدیویی وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.
 این سالن های ورزشی که در شهرهای شوش و بهبهان توسط دانشگاه پیام نور احداث شده در آیینی در محل دانشگاه پیام نور مرکز شوش با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان افتتاح شد.
فرماندار شوش هزینه احداث سالن ورزشی سرپوشیده پیام نور این شهرستان را افزون بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:این سالن ورزشی به مساحت 12 هزار متر مربع به صورت چند منظوره و برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی احداث شده است.
' رضا نجاتی' توسعه فضاهای ورزشی را لازمه تشویق مردم به فعالیت های ورزشی دانست و افزود:شهرستان شوش همچنان نیازمند فضاهای ورزشی جدید است.
سالن ورزشی دانشگاه پیام نور بهبهان نیز که در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع و اعتبار 10 میلیارد ریال احداث شده همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید.
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش 15 سالن ورزشی به طور همزمان توسط وزیر ورزش و جوانان از طریق ویدیوکنفرانس در هشت استان کشور افتتاح شد.
با افتتاح این طرح های ورزشی 32 هزار متر مربع به سرانه ورزشی دانشگاه پیام نور کشور افزوده شد


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.