خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 14484
Share

حیاتی: پروژه های نیمه تمام مسکن مهر خرمشهر باید طبق برنامه تکمیل شوند

فرماندار خرمشهر بر لزوم تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر این شهرستان تاکید کرد و گفت: پروژه های نیمه تمام مسکن مهر خرمشهر باید طبق برنامه تکمیل شوند.

 فرماندار خرمشهر بر لزوم تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر این شهرستان تاکید کرد و گفت: پروژه های نیمه تمام مسکن مهر خرمشهر باید طبق برنامه تکمیل شوند.
'ولی اله حیاتی' سه شنبه در نشست شورای مسکن خرمشهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: برخی از واحدهای مسکن مهر خرمشهر باید طبق برنامه تا پایان سال جاری و برخی دیگر تا نیمه نخست سال آینده بهره برداری شوند.
وی اظهار کرد: قبل از آغاز بارندگی ها، معابری که عملیات زیرسازی آنها به اتمام رسیده به منظور جلوگیری از خرابی باید آسفالت شوند.
رییس اداره راه و شهرسازی خرمشهر نیز در این نشست گفت: عملیات ساخت یکهزار و 212 واحد مسکن مهر خرمشهر به دلیل نرخ پایین قراردادهای سه جانبه به مدت هشت ماه متوقف شده است.
'رضا جلالی' افزود: دو راه برای حل مشکل این واحدهای مسکونی وجود دارد که یکی فسخ تفاهم نامه سه جانبه و دیگری الحاقیه جدید بین مجریان و تعاونی ها برای ادامه کار می باشد.
وی با اشاره به فعالیت 42 تعاونی در پروژه مسکن مهر خرمشهر اظهار کرد: در صورت عدم ادامه کار توسط مجریان پروژه، واحدهای مسکونی در همین وضعیت تحویل متقاضیان می شوند.
مدیرعامل اتحادیه مسکن مهر خرمشهر نیز با اشاره به کاهش تعداد تعاونی ها از 42 به 11 تعاونی گفت: طبق آخرین مصوبه شورای مسکن، 300 عضو تعاونی ساماندهی شدند.
'فرشید زارع' به عدم همکاری برخی از تعاونی ها با اتحادیه مسکن مهر خرمشهر بنا به دلایل نامعلوم افزود: دسترسی به این تعاونی ها دشوار است لذا کار از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.
وی تحویل 537 واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری را یادآور شد و اظهار کرد: 171 واحد مسکونی متعلق به شرکت تحکیم سازه و برای سکونت های غیر رسمی می باشند که عملیات ساخت آنها متوقف است.
معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری خرمشهر نیز در خصوص 171 واحد مسکن مهر متعلق به شرکت تحکیم سازه گفت: دولت این واحدها را برای رفع مشکل حاشیه نشینی شهرستان ها در نظر گرفته و 50 میلیون ریال از سهم آورده این واحدها را پرداخت می کند.
'مصطفی رویسی' افزود: به دلیل عدم حاشیه نشینی در شهرستان خرمشهر و بافتی تحت عنوان سکونت غیررسمی، متقاضی برای این واحدها وجود ندارد.
وی گفت: این واحدها برای تکمیل و تحویل به متقاضیان به سازمان منطقه آزاد اروند تحویل داده می شوند


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.