خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۴۱
کد خبر : 14073
Share

متینیان:برگزاری 80 برنامه مختلف هفته دفاع مقدس در رامهرمز

فرمانده سپاه رامهرمز از برگزاری 80 برنامه مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه رامهرمز از برگزاری 80 برنامه مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.
 ابراهیم متینیان اظهار داشت: 80 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زمینه‌های فرهنگی، هنری، گردهمایی و مذهبی در این شهرستان اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: پنج یادواره شهدا در پنج پایگاه مقاومت شهر و روستا و نمایشگاه عکس آسیب‌های ماهواره در محل شهدای گمنام برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه رامهرمز تصریح کرد: گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حوزه مقاومت بسیج و نشست‌های روشنگری با موضوع آسیب ماهواره در چهار حوزه محلات از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.
متینیان افزود: برگزاری زیارت عاشورا در محل قبور شهدای گمنام و غبارروبی مزار شهدا، شرکت همه بسیجیان در نماز جمعه، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی برای عموم مردم و برگزاری شب شعر مقاومت نیز از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که اجرا می‌شود.
این مسئول عنوان کرد: مهم‌ترین برنامه این هفته مراسم نمایشی و رزمایشی افلاکیان است که نقش رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس روایت می‌کند و به مدت سه روز همراه با نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، پزشکی عمومی، ویژه تمام اقشار مردم در پادگان قدس این شهرستان برگزار می‌شود.
متینیان در پایان گفت: در این هفته به کسانی که گیرنده‌های ماهواره خود را تحویل دهند یک دستگاه گیرنده دیجیتال به صورت مجانی ارائه خواهد شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.