خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 13921
Share

مولوی: عفاف و حجاب از مصادیق بارز ایمان و تقوا است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان عفاف و حجاب را از مصادیق بارز ایمان و تقوا عنوان کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان عفاف و حجاب را از مصادیق بارز ایمان و تقوا عنوان کرد.
سید محمد مولوی شامگاه گذشته در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی آبادان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه دین مبین اسلام در خصوص پدیده‌های اجتماعی عفاف و حجاب به موارد ارزنده‌ای اشاره کرده است.
وی خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب از مصادیق بارز ایمان و تقوا و بی ترديد پوشش اسلامي و رعایت حجاب و عفاف از ضروريات دين مقدس اسلام است. حجاب محدوديت ساز نيست بلکه ايجاد مصونيت مي کند. از بين رفتن حجاب در جوامع کنوني نماد رشد و پيشرفت نيست بلکه نماد عقب ماندگي و غربزدگي کشورهاي اسلامي است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان ادامه داد: آثار مختلف عفاف و حجاب و همچنین حقوق شهروندی معیارهای تربیتی دارند که به میزان اطلاعاتی که فرد از جامعه کسب می‌کند مرتبط است.
مولوی تصریح کرد: اقداماتی که برای موضوع عفاف و حجاب در شهر آبادان باید انجام شود نباید مقطعی باشد و باید به صورت مستمر اجرا شود. در این خصوص نگرانی‌هایی وجود دارد ولی باید برای حفظ حریم دیگران تلاش کنیم.
وی با اشاره به مراجعه‌ کنندگان به ادارات شهر آبادان عنوان کرد: به منظور تکریم ارباب رجوعی که به ادارات مراجعه می‌کنند، پرسنل ادارات می‌توانند به عنوان سمبل صیانت از حریم عمومی نقش داشته باشند


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.