خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر : 13917
Share

مکاني:ديگر چنين رفتاري از من نخواهيد ديد

سوشا مکاني دروازه بان پرسپوليس در مصاحبه با ورزش سه از آمادگي خودش براي حضور در ترکيب قرمزها مي گويد .

او در مصاحبه ای پیش از بازی راه آهن قول می دهد دیگر مصاحبه تندی نخواهد کرد.
تمرین می کنم تا فرصت به من برسد
 شرايطم خيلي خوب است. هميشه سعي مي‌کنم از نظر فني و بدني خودم را در شرايطي نگه دارم که کادرفني از من و هر بازيکن حرفه‌اي ديگري انتظار دارند. بعد از صحبت‌هايي که با کادرفني داشتم منتظر مي‌مانم و تمرين مي‌کنم تا به من فرصت برسد.
عقب نشینی نکردم
 من جلونشيني نکردم که الان از مواضعم عقب‌نشيني کنم. دلايل خاص خودم را داشتم که تنها براي خودم قانع کننده بود اما بعد از صحبت‌هايي که با آقاي درخشان داشتم الان شرايط خوبي دارم.
باید رعایت کنم
 من نگران آينده کاري‌ام در پرسپوليس بودم اما همانطور که گفتم با صحبت‌هايي که با کادرفني داشتم متوجه شدم از اعتماد خوبي بين آنها برخوردار هستم و اين قوت قلبي براي من بود.
به هر حال آقاي درخشان تازه يک روز بود که به تيم آمده بودند و من تصميم عجولانه‌اي گرفتم. بايد احترام خودم و مخصوصا سرمربي تيم را نگه مي‌داشتم و جايگاه ايشان را درک مي‌کردم. حفظ شان سرمربي چيزي است که هر بازيکني بايد آن را رعايت کند. اين هم برايم تجربه‌اي شد که از اين به بعد پس از هر برد و باختي و اصلا هر نتيجه‌اي سعي کنم يک روز کامل درباره اتفاقاتي که رخ مي‌دهد ابتدا فکر کنم و منطقي تصميم بگيرم.
به آقای درخشان کمک می کنیم
 در مورد شرايط تيم بايد بگويم که کادرفني تازه به تيم اضافه شده و براي جا انداختن تفکرات خود به زمان نياز دارد. اين قانون فوتبال است. ما هم به عنوان بازيکن بايد به ايشان کمک کنيم تا هر چه زودتر بتواند تفکرات‌شان را در زمين پياده و اجرايي کند. تنها چيزي که مي‌تواند در اين شرايط پرسپوليس را به روزهاي اوج خود بازگرداند چند برد پياپي است. مطمئنا چند برد پياپي از نظر روحي و رواني به تيم کمک مي‌کند. اگر در رتبه‌بندي جدول خودمان را بالا بکشيم، تمام مشکلات و حرف و حديث‌ها به پايان مي‌رسد. تيم بايد بالا باشد تا با آرامش بيشتري در زمين به ميدان برود. به نظرم تيم‌هايي که در بالاي جدول حضور دارند خيلي راحت مي‌توانند کار کنند و فشار روي آنها نيست. اميدوارم بازي با راه‌آهن استارتي براي بردهاي پياپي پرسپوليس باشد.
 دیگر چنین رفتاری نخواهید دید
جا دارد بار ديگر از شخص آقاي درخشان عذرخواهي کنم. از همه عذرخواهي مي‌کنم و مطمئن باشيد ديگر چنين رفتاري از سوشا نخواهيد ديد. من به عنوان يک بازيکن حرفه‌اي بايد جايگاه خودم را بدانم و شان خودم و سرمربي را حفظ کنم. از تمام هواداران عزيز پرسپوليس هم عذرخواهي مي‌کنم و اميدوارم با حمايت آنها پرسپوليس را به جايي که شان آن هست برسانيم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.