خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
کد خبر : 13869
Share

سمالی:برگزاری نشست‌ با نخبگان کشاورزی در رامهرمز

فرماندار رامهرمز از برگزاری نشست‌هایی با گروه‌های اجتماعی، دهیاران، کشاورزان نمونه و نخبه و مسئولان کشاورزی بنا به تصمیم استاندار در این شهرستان خبر داد.

فرماندار رامهرمز از برگزاری نشست‌هایی با گروه‌های اجتماعی، دهیاران، کشاورزان نمونه و نخبه و مسئولان کشاورزی بنا به تصمیم استاندار در این شهرستان خبر داد.
مصطفی سمالی صبح امروز در سمینار همایش اقتصادی و سرشماری عمومی که با حضور دهیاران، کشاورزان، بخشداران و مسئولان کشاورزی شهرستان برگزار شد اظهار کرد: سال‌هاست که حرکت بشریت به سوی تمدن و صنعتی شدن پیش رفته اما جایگاه کشاورزی همچنان ارزش و اهمیت خود را داشته و از دست نداده است.
وی ادامه داد: به لحاظ غنای مواد معدنی که در خوزستان وجود دارد و مهمترین آن کشاورزی است می‌توان تحولات عظیمی را در این بخش در سطح شهرستان‌ها ایجاد کرد.
سمالی با توجه به جایگاه رفیع رامهرمز در کشاورزی استان تصریح کرد: باید ابتدا به صورت کوتاه مدت تعاونی‌ها و کارگاه‌ها و پروژه‌های کشاورزی را که در شهرستان هستند فعال کرد و سپس بخش‌هایی را که نیاز به بودجه کلان دارند از طریق استانداری و نیروهایی که قابل اعتماد بوده و توانمندی کار را دارند وارد عرصه کار کلان کشاورزی کنیم.
فرماندار رامهرمز عنوان کرد: در راستای تدابیر و اندیشه‌های استاندار، قرار بر این است که نشست‌هایی با گروه‌های اجتماعی، دهیاران، کشاورزان نمونه و نخبه و مسئولان کشاورزی برگزار کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.
سمالی تاکید کرد: این نشست‌ها به منظور آماده‌سازی مردم و نیروها برای سرشماری و آمارگیری کشاورزی است که از پنجم مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.
عالی‌ترین نماینده دولت در رامهرمز در پایان گفت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این سرشماری که تاثیری بسیار مثبت برای برنامه‌ریزی‌های آینده در سطح کلان خواهد داشت همه تجهیزات و لوازم مورد نیاز نیروها به‌منظور اعزام به روستاها در سطح شهرستان آماده شده است


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.