خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 13775
Share

گل گل:عروسک‌های خوردنی کودکان دزفولی را به مطالعه تشویق می‌کنند

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول با قصه‌گویی و ساخت عروسک‌های خوردنی، بچه‌ها را به مطالعه‌ کتاب تشویق می‌کنند.

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول با قصه‌گویی و ساخت عروسک‌های خوردنی، بچه‌ها را به مطالعه‌ کتاب تشویق می‌کنند.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول اظهار داشت: قصه‌گویی بخشی از برنامه‌های امسال مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون در شهر دزفول است که در آن مربیان با استفاده از عروسک‌هایی از جنس مواد خوراکی، کودکان و نوجوانان را به کتاب‌خوانی دعوت می‌کنند.
سعید گل‌گل با بیان اینکه در ساخت شخصیت‌های قصه‌ها به وسیله‌ انواع خوراکی‌ها خود بچه‌ها نیز شرکت دارند، افزود: کودکان و نوجوانان در ابتدا با ساخت شخصیت‌های قصه‌ «مورچه و ملخ» قصه‌گویی را آغاز کرده و در ادامه، داستان آن را با کمک عروسک‌های ساخته شده بازگو می‌کنند.
وی در این‌باره توضیح داد: مربیان فرهنگی مرکز مسئولیت برگزاری این برنامه را بر عهده داشتند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این فعالیت در قالب برنامه‌های مشابه در طول سال اجرا خواهد شد.
این مسئول در پایان انجام چنین فعالیت‌هایی را باعث ایجاد جذابیت و علاقه‌مندی و ترغیب، کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی عنوان کرد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن بیش از 50 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.