خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر : 13774
Share

دارایی:مشکلات بخش محروم الوار گرمسیری اندیمشک پیگیری و برطرف می شود

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش الوار گرمسیری این شهرستان در گذشته مورد بی مهری قرار گرفته گفت:بخشی از مشکلات این منطقه محروم در دست پیگیری است و تا پایان سال برطرف می شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش الوار گرمسیری این شهرستان در گذشته مورد بی مهری قرار گرفته گفت:بخشی از مشکلات این منطقه محروم در دست پیگیری است و تا پایان سال برطرف می شود.
' عیسی دارایی '  در جمع اعضای شوراها و دهیاران بخش الوار گرمسیری در سالن جلسات فرمانداری اندیمشک افزود: در سال های گذشته اقدامات چندانی در بخش محروم الوار گرمسیری صورت نگرفته و این منطقه همچنان در محرومیت به سر می برد.
وی به مشکل راه روستایی در بخش الوار گرمسیری اشاره کرد و افزود:در زمینه ارتباطات و مخابرات نیز شهرستان اندیمشک با مشکل روبروست که با پیگیری انجام شده این مشکل تا پایان امسال برطرف خواهد شد.
دارایی به مشکلات و موانع اداری صدور مجوز فعالیت برای یک شرکت در کشور اشاره کرد و گفت:یکی از دست اندر کاران طرح شیلات چم گلک اندیمشک برای اخذ مجوز چنان با مشکل و موانع اداری روبرو شد که نهایتا سکته کرد.
وی به مشکلات بانک ها در ارائه تسهیلات نیز پرداخت و افزود:یکی از مشکلات اساسی در زمینه توسعه موانع بانکی است که تعامل مثبتی با تولید کنندگان و بخش کشاورزی ندارند.
دارایی در ادامه اشتغالزایی را از اولویت های شهرستان دانست و افزود:راه اندازی کارخانه سیمان و برق هزار مگاواتی حسینیه موجب اشتغالزایی خوبی در منطقه خواهد شد.
وی در ادامه از شرکت نفت به خاطر تصرف اراضی کشاورزان منطقه انتقاد کرد و افزود:از شرکت نفت انتظار می رود تعامل بهتری با کشاورزان محروم منطقه داشته باشد.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلانی در خاتمه گفت:با ایجاد زیر ساخت لازم باید مانع مهاجرت روستاییان به شهر شد.
'حمید رضا گودرزی' فرماندار اندیمشک نیز اجرای برنامه های تدوین شده در راستای زدودن محرومیت از مناطق این شهرستان را مفید دانست و ابراز امیدواری کرد با همدلی و تعامل مشکلات موجود حل شود.
'غلامحسین شرافت زاده' بخشدار الوار گرمسیری نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در این بخش ارائه کرد و گفت:تلاش های سازنده ای در راستای رفع محرومیت از این بخش در حال انجام است.
بخش الوارگرمسیری اندیمشک با 23 هزار نفر جمعیت دارای 187 روستاست


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.