خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 13770
Share

کارگاه ‌آموزشی میکروب‌شناسی در اهواز برگزار شد

کارگاه ‌آموزشی میکروب‌شناسی با حضور جمعی از کارشناسان مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

کارگاه ‌آموزشی میکروب‌شناسی با حضور جمعی از کارشناسان مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز برگزار شد.
نشست کارگروه آموزشی با محور میکروب‌شناسی، با حضور کارشناسان اداره امور آزمایشگاه‌های خوزستان و کارکنان بخش میکروب‌شناسی آزمایشگاه‌های دولتی و غیردولتی سراسر استان، صبح امروز در سالن اجتماعات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز برگزار شد.
قائم مقام رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های خوزستان در توضیح هدف از برگزاری این نشست آموزشی عنوان کرد: کارگاه ‌آموزشی میکروب‌شناسی، بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و به منظور رفع اشکال همکاران شاغل در بخش میکروب تدارک دیده شده و در همین راستا، کارگاه‌های آموزشی دیگری نیز با موضوعات متنوع و مورد نیاز همکاران برگزار خواهد شد.
رضا غفاری ضمن تاکید بر لزوم استفاده بهینه از امکانات موجود افزود: انتظار داریم که همکاران پس از مراجعت به آزمایشگاه محل خدمت خود، دانسته‌های خود را به سایر همکاران آزمایشگاه نیز انتقال دهند تا شاهد ارتقای سطح علمی جامعه آزمایشگاهی و رفع اشکالات مشترک باشیم. در این نشست پس از برگزاری پیش آزمون، شهلا سمیعی‌فر و منیژه اسکندری، کارشناسان اداره امور آزمایشگاه‌ها به ارائه مباحثی در خصوص نحوه صحیح نمونه‌گیری، کشت، قرائت و کنترل کیفی در بخش میکروب‌شناسی به ویژه درباره باکتری‌های شایع در منطقه پرداختند.
در ادامه تیم کارشناسان به سوالات و ابهامات حاضران پاسخ گفتند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.