خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر : 13120
Share

اسدی:800 تعاونی در آبادان غیر فعال هستند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان گفت: در حال حاضر 800 تعاونی غیرفعال در شهرستان وجود دارد که بالغ بر 7 هزار 200 عضو دارند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان گفت: در حال حاضر 800 تعاونی غیرفعال در شهرستان وجود دارد که بالغ بر 7 هزار 200 عضو دارند.
 علی سینا اسدی پیش از ظهر امروز در همایش سراسری تعاونی‌های شهرستان آبادان، با تبریک فرا رسیدن هفته تعاون، اظهار داشت: در حال حاضر در بخش مسکن مهر 42 تعاونی فعال هستند که تعداد اعضا آن به 5 هزار و 278 نفر می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای واگذاری مسکن مهر تاکنون به 162 واحد رسیده و 524 واحد آن نیز آماده تحویل است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان تصریح کرد: حدوداً 4 هزار و 430 واحد مسکونی نیز در دست ساخت است که با هماهنگی بیشتر بین تعاونی‌ها این منازل مسکونی به سرانجام خواهند رسید و آماده تحویل می‌شوند.
اسدی تاکید کرد: در حال حاضر 400 تعاونی در حوزه‌های اشتغال، مسکن، صنعتی و خدماتی در این شهرستان فعال هستند که بالغ بر 8 هزار و 600 فرصت شغلی را برای مردم در این منطقه ایجاد کرده‌اند.
این مسئول با اعلام غیرفعال بودن حدود 800 تعاونی در شهرستان آبادان عنوان کرد: حدود 7 هزار و 200 نفر عضو این تعاونی‌ها بوده که در حال حاضر فاقد فعالیت هستند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.