خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 13116
Share

نمایشگاه آثار رضوی کودکان و نوجوانان خوزستانی در بهبهان افتتاح شد

همزمان با دهه کرامت نمایشگاه آثار رضوی کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بهبهان افتتاح شد.

همزمان با دهه کرامت نمایشگاه آثار رضوی کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بهبهان افتتاح شد.
امام جمعه بهبهان پیش از ظهر امروز در مراسمی که مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، رئیس و اعضای شورای شهر بهبهان و جمعی از کودکان و نوجوانان شهرستان حضور داشتند، نمایشگاه آثار رضوی کودکان و نوجوانان خوزستانی با عنوان «هشتمین صحن آسمان» را افتتاح کرد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی ضمن تشکر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری این نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی کانون برای کودکان و نوجوانان را بسیار تأثیرگذار دانست و شاخصه این فعالیت‌ها را پایایی اثرات این فعالیت‌ها در ذهن بچه‌ها عنوان کرد.
همچنین در این برنامه نعمت‌الله دانایی رئیس شورای شهر بهبهان از حمایت‌های شورای شهر و شهرداری بهبهان از مراکز کانون این شهرستان خبر داد و گفت: مراکز کانون شهرستان بهبهان از جمله مراکز فرهنگی هستند که با جدیت و تلاش وافر و تأثیرگذار در حال خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان این خطه از ایران اسلامی هستند و ما اعضای شورای شهر حمایت از این مرکز فرهنگی را وظیفه خود می‌دانیم.
در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نیز از زحمات کارشناس و مربیان کانون در حوزه‌ امیدیه تشکر کرد و یادآور شد: کانون استان خوزستان همزمان با ایام دهه کرامت در شش شهر استان خوزستان اقدام به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای رضوی کرده که این نمایشگاه یکی از آن‌ها است.
عبدالنبی شاکریان همچنین بر برگزاری جشن‌های مختلف در مراکز کانون خبر داد و افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف ترویج فرهنگ و سیره‌ رضوی و ترغیب و آشنایی اعضای کانون نسبت به فرهنگ اسلامی و توانمندی فرهنگی، هنری و ادبی اعضا در قالب و فرم یک فعالیت مذهبی در سطح مراکز برپا می‌شود.
در این نمایشگاه، 52 اثر عکس، 26 اثر نشریه دیواری، 91 اثر نقاشی، 93 اثر ادبی (شعر، خاطره و داستان) و 14 اثر قصه‌گویی و هفت اثر نمایش‌نامه‌خوانی اعضا و مربیان مراکز کانون شهرهای بهبهان، ماهشهر، آغاجاری، بندرامام، هندیجان، رامشیر و امیدیه در نمایشگاه آثار جشنواره‌ کودک و نوجوان رضوی به نمایش گذاشته شده است.
اجرای گروه سرود رضوی، اجرای قصه‌گوی برتر استانی جشنواره رضوی، پخش کلیپ فعالیت‌های صورت گرفته مراکز کانون حوزه‌ی امیدیه و بهبهان دیگر برنامه‌های مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار رضوی کودکان و نوجوانان با عنوان «هشتمین صحن آسمان» بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.