خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر : 13114
Share

زنگنه:کشف جسد مجهول الهویه در هفتکل

دادستان عمومی و انقلاب هفتکل از کشف جسد مجهول الهویه در این شهرستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب هفتکل از کشف جسد مجهول الهویه در این شهرستان خبر داد.
رضا زنگنه  اظهار داشت: روز گذشته، وجود جسد مجهول الهویتی که متعلق به یک مرد بود در 10 کیلومتری کوه‌های منطقه طوفشیرین از حومه هفتکل، به نیروی انتظامی شهرستان گزارش داده شد.
وی افزود: پس از اطلاع از وجود جسد، به همراهی رئیس پلیس آگاهی و رئیس کلانتری هفتکل و پزشک معتمد دادگستری به محل مراجعه و جسد به سردخانه هفتکل منتقل شد تا در راستای شناسایی هویت جسد و خانواده‌اش تحقیقات میدانی آغاز شود.
دادستان عمومی و انقلاب هفتکل گفت: با توجه به اینکه جسد در دره‌ای کشف شده و مدت‌ها از فوت آن گذشته، توسط حیوانات وحشی قسمتی از صورت و بدن دریده شده، به نحوی که چهره جسد قابل شناسایی نیست.
زنگنه اضافه کرد: تحقیقات در خصوص احراز هویت واقعی جسد همچنان ادامه دارد.
وی عنوان کرد: یکی از اهالی منطقه طوفشیرین اظهار کرده جسد کشف شده متعلق به فردی به نام الف – س متولد 1349 که مهمان وی بوده که در تاریخ 23 مردادماه سال جاری بدون اطلاع ازخانه خارج شده و تاکنون به منزل مراجعه نکرده است.
دادستان عمومی و انقلاب هفتکل ادامه داد: متاسفانه از چند روز پیش جسد توسط اهالی محل منطقه طوفشیرین رؤیت شده که اهالی به دلیل ترس از برخورد مراجع قانونی در این رابطه به پلیس اطلاعی نداده‌اند.
زنگنه عنوان کرد: در نهایت از طریق یک واسطه به مراجع انتظامی شهرستان باغملک اطلاع و از آنجا به نیروی انتظامی هفتکل از وجود چنین جسدی گزارش داده می‌شود.
این مسئول در پایان از همه هموطنان خواست هرگونه اطلاع از وقوع جرم را بدون هیچگونه ترس و واهمه‌ای از طریق تلفن 110 اطلاع داده و یا با مراجعه به پلیس نیروی انتظامی با مراجع قانونی در میان بگذارند


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.