خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 13031
Share

ابراهیمی پور:زیرساخت‌های شهری آبادان به هم ریخته است

امام جمعه آبادان گفت: با وجود تلاش‌های انجام شده و حسن نیت‌هایی که وجود داشته و دارد اما هنوز در زیر ساخت‌های شهری آنقدر به هم ریخته‌گی و خرابی وجود دارد

امام جمعه آبادان گفت: با وجود تلاش‌های انجام شده و حسن نیت‌هایی که وجود داشته و دارد اما هنوز در زیر ساخت‌های شهری آنقدر به هم ریخته‌گی و خرابی وجود دارد.
 حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور  از نبود برنامه‌ریزی درست، عدم انجام کار کارشناسی در زمینه مشکلات و عدم اولویت بندی معضلات به عنوان دلایل کسب نتایج نامطلوب از انجام کارها و صرف اعتبارات فراوان در شهر آبادان نام برد و اظهار کرد: به طور مثال در موضوع آب شرب و فاضلاب آبادان با وجود گذشت 25 سال از پایان جنگ تحمیلی هنوز مشکلات عمده و عدیده‌ای وجود دارد.
وی با بیان این که زیرساخت‌های شهری بهم ریخته است، اضافه کرد: هر چند که در برخی نقاط کارهایی انجام شد اما آبادان به گونه‌ای‌ست که با اندک بارش بارانی تماما به زیر آب می‌رود و این نشان دهنده آن است که برنامه‌ریزی درست و مدونی در سال‌ها در این شهر صورت نگرفته است.

*دیدگاه نامناسب دولت سازندگی به بحث مدیریت دوران بازسازی
وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که دیدگاه دولت سازندگی در دوران بازسازی به رغم توجه به زیرساخت‌ها در بحث مدیریت چندان خوب نبوده است.
امام جمعه آبادان یادآور شد: اگر یک برنامه‌ریزی و مدیریت جدی‌تری با حفظ فضای معنوی هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شد، زیرساخت‌های شهری نیز ساخته می‌شد و مردم می‌توانستند از آنها استفاده کنند.
ابراهیمی‌پور عنوان کرد: هم اکنون حاشیه و کوچه پس کوچه‌های شهر وضعیت مطلوبی ندارند.
وی گفت: پیکر آبادان در بحث ساختاری رنجور است، مردم از وضعیت موجود رضایت ندارند، اکنون نیز دیر نشده و می‌توان با برنامه‌ریزی و اولویت بندی، کارها را به طور فاز به فاز پیش ببریم و به اتمام برسانیم تا مردم نیز آسایش و آرامش را تجربه کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی آبادان از زیرساخت‌های کلی، فضاسازی شهری، آب شرب، فاضلاب به عنوان اولویت‌های اصلی شهر آبادان نام برد و افزود: هر روز گوشه‌ای از شهر را می‌کنند و بعد به دلیل عدم تامین اعتبار با چالش مواجه می‌شود.
وی تصریح کرد: در بحث بهداشت و درمان نیز با توجه به رویکرد جدید دولت کارهایی انجام شده و امید می‌رود تا این روند شتاب بهتر و بیشتری به خود گیرد.

*توقعات از دولت تدبیر و امید فراوان است
امام جمعه آبادان خاطر نشان کرد: از دولت تدبیر و امید توقعات بیشتر بوده زیرا استاندار خوزستان فرزند این استان است و از سابقه و هویت آبادان اطلاع دارد.
ابراهیمی‌پور افزود: سابقه مدیریتی استاندار، انتظارات مردم را در زمینه رفع مشکلات افزایش داده است.
وی ابراز امیدواری کرد تا در دوره چهار ساله دولت تلاش شود با الویت بندی و برنامه ریزی، کارهای خوبی در سطح آبادان انجام پذیرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی آبادان با اشاره به موضوع اشتغال به عنوان مهمترین دغدغه شهروندان گفت: باید با یک مدیریت واحد و برنامه‌ریزی شده و استفاده از فرصت‌های کاری که در شهر ایجاد می‌شود مشکل اشتغال مردم را حل کرد.
به گفته ابراهیمی‌پور، این حق مردم آبادان است که از فرصت‌های شغلی، پیش از سایر شهرها بهره‌مند شوند


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.