خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 12824
Share

فرکي:روی پيشنهاد پرسپوليس ،فکر مي‌‌کنم

باز هم حرف و حديث هايي درباره بازگشت حسين فرکي به فوتبال آن هم در پرسپولیس مطرح شده است.

 باز هم حرف و حديث هايي درباره بازگشت حسين فرکي به فوتبال مطرح شده است.
اگر تا همین چند ماه پیش بحث بازگشت فرکی به تیم‌ملی‌ و جانشینی کارلوس کی‌روش مطرح بود حالا صحبت هایی زیادی در مورد حضور او در پرسپولیس شنیده می‌ شود. شایعاتی که حکایت از آن دارد مذاکراتی با فرکی صورت گرفته تا در صورت ناکامی پرسپولیس طی چند هفته آینده او جانشین علی دایی شود. فرکی در گفت‌وگو با ورزش سه درباره وضعیت این روزهایش می‌ گوید: فعلا که بدون تیم هستم و دوران نقاهت بعد از جراحی را سپری می‌ کنم.
فرکی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی فدراسیون با او صحبتی در مورد جانشینی کارلوس کی‌روش شده پاسخ می‌ دهد: نه خیر هیچ صحبتی با من در این خصوص نشده و فکر می‌ کنم ظرف امروز و فردا قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال امضا خواهد شد. من هم به عنوان یک ایرانی برای کی‌روش و فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت می‌ کنم.
در مورد پرسپولیس از فرکی می‌ پرسیم و اینکه آیا مسئولان باشگاه پرسپولیس تماسی با او برای حضور در پرسپولیس داشته اند یا نه که او پاسخ می‌ دهد: خیر هیچ تماسی در این ارتباط با من گرفته نشده و مسئولان باشگاه پرسپولیس تا به حال با من صحبت و مذاکره ای نکرده اند. من به شخصه برای علی دایی احترام خاصی قائلم و از صمیم قلب آرزو می‌ کنم تا او در پرسپولیس موفق شود. علی دایی چهره ای ویژه و بین المللی است و قطعا می‌ تواند با آرامش مشکلات پرسپولیس را حل کند.
«آیا اگر مسئولان پرسپولیس پیشنهادی به شما بدهند آیاحاضر به همکاری هستید؟» این سوالی است که از فرکی می‌ پرسیم و سرمربی سابق فولاد پاسخ جالبی می‌ دهد: اگر پرسپولیس پیشنهاد دهد روی پیشنهادش فکر می‌ کنم طبیعی هم هست، من مربی ام و باید کار کنم، شغلم هم مربیگری فوتبال است به همین خاطر است که می‌ گویم اگر پرسپولیس را هر تیم دیگری روی آن پیشنهاد فکر می‌ کنم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.