خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر : 12627
Share

سیدی:تحصیل 21 هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان باوی

فرماندار باوی گفت: در سال جدید تحصیلی جدید بیش از 21 هزار دانش‌آموز در 105 فضای آموزشی این شهرستان تحصیل خواهند کرد.

حیدر سیدی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به تحصیل بیش از 21 هزار دانش‌آموز در سال جدید تحصیلی اظهار کرد: سرمایه اصلی هر جامعه، جوانان آن جامعه هستند که شالوده آینده آن جامعه را می‌سازند.
وی با بیان برنامه‌ها و رویکردهای آموزشی و پرورشی شهرستان در سال آینده تحصیلی عنوان کرد: برای رسیدن به جامعه‌ای پویا، سرحال و هدفمند باید جوانان را با یک برنامه کامل و جامع پرورش دهیم و آموزش‌های بنیادین را برای رسیدن به این هدف به صورت کارشناسی شده و با کمترین درصد خطا در اختیار آنها بگذاریم.
فرماندار باوی بر فضای مناسبی که در بحث آموزش و پرورش در استان وجود دارد، تاکید کرد و گفت: لازم است فرهنگیان متعهد شهرستان همگام با نگاه استاندار خوزستان که رتبه بالایی را از بدنه آموزش و پرورش استان مطالبه می‌کند، حرکتی جهادی به راه بیندازند و خیزشی جدید را برای رسیدن به بالندگی در شهرستان باوی پایه‌ریزی کنند.
وی در ادامه با اشاره به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی عنوان کرد: در شهرستان باوی بیش از 21 هزار دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی و در 105 فضای آموزشی سال تحصیلی جدید به تحصیل می‌پردازند.
سیدی خاطرنشان کرد: مقدمات تحصیل آینده‌سازان انقلاب باید به بهترین نحو آماده و برنامه‌ریزی و جشن آغاز سال تحصیلی در خور شان آنها برگزار شود.
وی با اشاره به کثرت فضاهای آموزشی روستایی در شهرستان باوی بیان کرد: امسال باید در بحث آموزش دانش‌آموزان روستایی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم به صورتی که کمترین کمبودی را احساس نکرده و برای یک آینده روشن خود را بدون دغدغه آماده کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.