خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر : 12617
Share

هشدار شدید اللحن گردان‌های قسام به تل‌آویو

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پرواز بر فراز آسمان اراضی اشغالی را برای شرکت های هواپیمایی و تجمع در اماکن عمومی را برای صهیونیست‌ها ممنوع اعلام کرد.

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پرواز بر فراز آسمان اراضی اشغالی را برای شرکت های هواپیمایی و تجمع در اماکن عمومی را برای صهیونیست‌ها ممنوع اعلام کرد.
گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای از شکست برنامه صهیونیست‌ها برای ترور فرمانده این گردان‌ها خبر داد.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
«ولمن انتصر بعد ظلمه فاولئک ما علیهم من سبیل إنما السبیل علی الذین یظلمون الناس و یبغون فی الأرض بغیر الحق اولئک لهم عذاب ألیم»
ای ملت پایدار و مبارز فلسطین! ای امت اسلام و عرب! ای مردم جهان!
دشمن صهیونیستی راه دروغ و خیانت را پیش گرفت؛ چرا که خیانت، نیرنگ و فریب با طینتش در آمیخته است. صهیونیست‌ها آتش‌بس را نقض کردند و با انجام یک سلسله حملات وحشیانه هوایی جنایتی زشت و ننگین را مرتکب شدند که بارزترین این حملات مربوط به شلیک چندین موشک به سمت منزل خانواده الدلو در محله شیخ رضوان بود. رهبران دشمن صهیونیستی با شوق و اشتیاق فراوان در دفاتر محل کار خود و پشت دستگاه های تلویزیون خود نشسته بودند و سازمان ها و دستگاه های اطلاعاتی شان گمان می کردند که لحظه جشن و شادی (به خاطر هدف قرار دادن فرمانده گردان های قسام) فرا رسیده است.
در ابتدا به دشمن اعلام می کنیم که تیرتان به سنگ خورد و هر بار ثابت می کنید که گروهی بی عرضه هستید. بعد از 45 روز از آغاز جنگ و آن همه فعالیت اطلاعاتی و امنیتی، تنها کاری که موفق به انجام آن شده اید، کشتار زنان و کودکان است. شما خیلی بی عرضه تر و ناتوان تر از آن هستید که دست تعدی به سمت محمد الضیف (ابو خالد) فرمانده گردان های قسام دراز کنید، اویی که در طول 25 سال باعث شد تا لگن عجز و ناتوانی شما از روی بام بیافتد.
ابوخالد همان فردی است که از آغاز انتفاضه اول کار خود را شروع کرد و در طول این سال ها به عنوان چهره تحت تعقیب شما و البته به عنوان شاهدی بر ناتوانی و شکست تان بود. در حقیقت شما مشتی دروغگو هستید. آیا فکر می کنید که ابوخالد محمد الضیف یا دیگر رهبران مقاومت امروز در منزل «آل اللوح» بودند یا در یک بقالی واقع در محله الزیتون حضور داشتند که شما آنجا را هدف قرار دادید؟!
ابوخالد الضیف همانی است که مبارزه خود را از سنگ شروع کرد و سپس به سراغ استفاده از تفنگ و عملیات های شهادت طلبانه رفت و امروز نیز موشک های گردان های تحت فرمان او تمام شعاع وطن عزیز و اشغال شده را در بر می گیرد و شما را همچون موش های بزدل راهی پناهگاه ها کرده است.
گردان های قسام به شما قول می دهد که به اذن الهی، محمد الضیف فرمانده کل ارتشی خواهد بود که پیروزمندانه وارد مسجد الاقصی می شود و این سرزمین را از لوث وجود تمامی اشغالگران پاک می نماید.
اشغالگران بدانند که ابوخالد محمد الضیف، گردان های قسام و دیگر گروه های مقاومت قضای محتوم شان هستند و تا روز قیامت، بدترین عذاب ها را به آنها خواهند چشاند.
ای ملت عزیز ما! ای امت عربی و اسلامی! ای مردم جهان!
ادعایی که دشمن صهیونیستی در خصوص شلیک موشک به سمت اراضی اشغالی مطرح کرد، صرفا برای توجیه حملات و نقض آتش بس بود. دشمن گمان می کرد که دستش به یک شکار با ارزش (فرمانده گردان های قسام) رسیده است تا به این ترتیب پیروزی و پایان نبرد را به نفع خود رقم بزند آن هم در حالی که مذاکرات در قاهره جریان داشت، مذاکراتی که ما از همان لحظات نخست، موضع خود را در قبال آن اعلام کردیم. ما مطمئن بودیم این مذاکرات هیچ نتیجه ای که متناسب با حجم فداکاری های ملت ما باشد و خواست ملت ما را محقق نماید، با خود به دنبال نخواهد داشت ؛ ولی با این وجود ما و ملت فلسطین به رهبران سیاسی جنبش حماس فرصتی بیش از حد لزوم را دادیم تا تلاش خود را برای دست یابی به توافقی که تجاوزات رژیم عبری را متوقف نماید، محاصره را پایان بخشد و باعث بازسازی نوار غزه گردد، صورت دهند. بعد از این چند هفته طولانی از مذاکرات بی فایده با دشمن صهیونیستی و بعد از جنایت هایی که دشمن مرتکب شد، اعلام می کنیم که طرح آتش بس مصر مرده به دنیا آمد و امروز با شهادت علی محمد الضیف، کودک فلسطینی به خاک سپرده شد.
با توجه به همه این مسائل، هیات فلسطینی باید فورا قاهره را ترک و دیگر به آن باز نگردد. بعد از امروز دیگر بازگشتی به میز مذاکره وجود ندارد و هر گونه تحرکی در این خصوص، الزامی برای ما به وجود نمی آورد. تمایل داریم که در همین جا تاکید کنیم که دشمن یک فرصت طلایی را برای دست یابی به توافق آتش بس از دست داد آن هم در مقابل موافقت با حداقل خواسته های گروه های فلسطینی.
در سایه جنایت های دشمن صهیونیستی، اختصاص فرصت لازم و البته بیش از حد لزوم به گزینه مذاکره و نیز علی رغم شکست دستگاه های امنیتی رژیم عبری و ارتش این رژیم در ترور فرمانده کل گردان های قسام، ما بر نکات ذیل تاکید می کنیم:
1 به تمامی شرکت های هواپیمایی بین المللی در خصوص استفاده از فرودگاه بن گوریون هشدار می دهیم و از آنها می خواهیم که از ساعت شش بامداد روز پنج شنبه، بیست و یکم آگوست 2014 به بعد تمامی پروازهای خود به این فرودگاه را لغو نمایند.
2 هر گونه تجمع همگانی صهیونیست ها در شعاع برد موشک های قسام به ویژه در ورزشگاه های محل برگزاری لیگ فوتبال یا دیگر اماکن عمومی ممنوع است.
3 برای ساکنان شهرها و شهرک های صهیونیست نشین همجوار نوار غزه بازگشت به خانه ها ممنوع است. هر کس هم که به خاطر ضرورت در خانه خود باقی می ماند، نباید پناهگاه ها و مناطق مستحکم را ترک کند.
4 تمامی این هشدارها تا زمان صدور دستور جدید از سوی فرمانده کل گردان های قسام به قوت خود باقی است. ضمنا جامعه صهیونیستی باید از پذیرفتن حرف ها و وعده های غیر مسئولانه رهبران رژیم متبوع شان در خصوص مسائل فوق الذکر اجتناب ورزند ؛ زیرا این کار منافع و امنیت آنان را به خطر می اندازد.
سرانجام این جهاد، پیروزی یا شهادت است.
گردان های شهید عزالدین قسام»


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.