خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر : 11719
Share

اصفهانيان: برخورد قاطعي با معترضان به داوران خواهيم داشت

رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال از برخورد جدي و قاطع اين کميته با کساني که عليه داوران موضع‌گيري مي‌کنند، خبر داد.

 رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال از برخورد جدي و قاطع اين کميته با کساني که عليه داوران موضع‌گيري مي‌کنند، خبر داد.
فريدون اصفهانيان در مورد اعتراضات مطرح شده در هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر عليه داوران تصريح کرد: مطمئن باشيد در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ به شدت با کساني که عليه کادر اجرايي و به خصوص داوران مطالبي را مطرح مي‌کنند، برخورد قاطعي خواهد شد.
او اضافه کرد: خوشبختانه در جلسه‌اي که با حضور رياست کميته انضباطي برگزار شد تصميم گرفتيم تا امسال با شدت بيشتري با کساني که در مورد نحوه قضاوت‌ها و داوران صحبت مي‌کنند برخورد جدي کنيم.
رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که چه ضمانتي براي اينکه کادر فني و بازيکنان تيم‌ها عليه داوران موضع‌گيري نکنند وجود دارد گفت: امسال تصميم گرفتيم تا جريمه‌هاي در نظر گرفته شده براي کساني که عليه داوران موضع‌گيري مي‌کنند را بيشتر کنيم و با کساني که همواره عليه داوران صحبت مي‌کنند، به شدت برخورد خواهيم کرد.
اصفهانيان اضافه کرد: همه در جام جهاني ديدند که داوران در برخي موارد اشتباهاتي را مرتکب شدند اما هيچ کس نسبت به آنها اعتراض نکرد و موضع‌گيري‌هايي نيز عليه آنها انجام نشد. اميدوارم با در نظر گرفتن جريمه‌هاي سنگين براي کساني که عليه داوران مصاحبه مي‌کنند شاهد بازدارندگي بيشتر در اين زمينه باشيم.
او تصريح کرد: در روز گذشته و در هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر شاهد اعتراض نسبت به داوران بوديم که اگر برخورد جدي با اين افراد نشود، مطمئن باشيد سنگ روي سنگ بند نمي‌شود. البته تاکيد رييس کميته انضباطي هم برخورد قاطع با کساني است که نسبت به داوران اعتراض مي‌کنند.
روز گذشته وحيد طالبلو دروازه‌بان راه آهن و يحيي گل‌محمدي سرمربي ذوب آهن اصفهان نسبت به قضاوت داوران اعتراضاتي را مطرح کرده بودند.
رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال همچنين در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود در مورد محروميت‌هاي بازيکناني که اخطار مي‌گيرند نيز گفت: در قانون جديد بازيکنان در مرتبه اول پس از گرفتن سه اخطار از يک بازي محروم مي‌شوند و پس از آن و در ادامه فصل اگر بازيکنان دو اخطار را دريافت کنند، از حضور در يک بازي محروم خواهند شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.