خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
کد خبر : 11709
Share
امام جمعه اهواز:

جنایات آمریکا و صهیونیست را به شدت محکوم می‌کنیم

آیت‌الله محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به 5 مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه به فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: نماز جمعه از ستون‌های اصلی انقلاب و به حق حج مستضعفین است.تعالی و نشاط یک جامعه برگرفته از

آیت‌الله محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به 5 مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه به فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: نماز جمعه از ستون‌های اصلی انقلاب و به حق حج مستضعفین است.
وی با اشاره به فضای معنوی نماز جمعه گفت: تعالی و نشاط یک جامعه برگرفته از همبستگی و اتحاد یکایک افراد آن جامعه است که این امر در نماز جمعه اتفاق می‌افتد.
امام جمعه اهواز ضمن برشمردن مناسبت‌هایی که در هفته جاری وجود دارد به بمباران اتمی هیروشیما و ناکازوکی اشاره کرد و گفت: بیش از 160 هزار کشته حاصل خودخواهی‌های آمریکا که مردم بیگناه را به خاک و خون کشید و ما اینگونه جنایت‌ها و همچنین جنایاتی که در غزه و فلسطین رخ می‌دهد را به شدت محکوم می‌کنیم.
این مسئول با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری نقش محوری علما را در انقلاب برشمرد و گفت: ما هم به این جمله ایشان معتقدیم که اسلام نباید زیر پرچم کفر برود و ایشان با این منطق به شهادت رسیدند.
موسوی‌جزایری در پایان برای کسانی که به دین و دنیای مردم خدمت می‌کنند آرزوی توفیق و قبولی طاعات آنها را نمود


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.