خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر : 11671
Share

پاسخ تراکتورسازي به شکايت ملوان

سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز درباره شرايط آمادگي اين تيم، بيان کرد: تيم در وضعيت خوبي قرار دارد و براي بازي مقابل فولاد که روز پنجشنبه هفته جاري برگزار خواهد شد، آماده مي شويم تا بازي خوبي را انجام داده و نتيجه خوبي بگيريم.

ايوب ذوالفقاري، در خصوص ديدار تراکتورسازي مقابل فولاد خوزستان در هفته اول مسابقات ليگ برتر گفت: فولاد سال گذشته در ليگ برتر قهرمان شد و ما نيز در جام حذفي قهرمان شديم، بازي دو تيم مي تواند جذاب باشد و تلاش خواهيم کرد تا 3 امتياز را در حضور هوادارانمان کسب کرده و قدم اول را در مسابقات ليگ برتر، محکم برداريم.
وي در خصوص صحبت‌هاي سيروس محجوب، مالک باشگاه ملوان در خصوص شکايت از تراکتورسازي به دليل جذب “شاهين ثابقي و محمد پور رحمت الله”، دو بازيکن سابق ملوان، که حضور آن‌ها در اين تيم را غير قانوني مي‌داند، بيان کرد: اگر مي‌خواهند شکايت کنند، ما کاري نداريم، آن‌ها مي خواهند مسائلي را ايجاد کنند تا بتوانند امتياز جذب دو بازيکن که شايعه حضورشان در ملوان يا تراکتور است را بگيرند، براي شاهين ثابقي و محمد پور رحمت الله، کد و کارت سربازي صادرشده است و سرباز هستند، اين دو بازيکن 45 روز است که با تراکتورسازي تمرين مي‌کنند ولي چرا ملوان هم‌اکنون از خواب بيدار شده است؟
سرپرست تراکتورسازان در خصوص احتمال حضور بختيار رحماني در تيم تراکتورسازي تبريز، اظهار کرد: بختيار رحماني بازيکن خوبي است ولي بايد تکليف سرباز بودن يا نبودنش مشخص شود و فدراسيون اعلام کند، تا زماني که موضوع مشخص نشود، نمي‌توان کاري را پيش برد.
وي درباره جدايي سعيد آلوسي، مربي بدنساز تراکتورسازي از اين تيم، گفت: سعيد آلوسي، مشکلات شخصي داشت و شغل وي در شرايطي است که نمي‌تواند با ما همکاري کند. از وي به خاطر زحماتش در اين مدت همکاري تشکر مي‌کنيم ولي احتمال دارد در نيم فصل مسابقات ليگ برتر، بار ديگر همراه تيم باشد.
ايوب ذوالفقاري در خصوص لغو جشن پيراهن تراکتورسازان، بيان کرد: جشن پيراهن تيم فوتبال تراکتورسازي قرار بود طبق برنامه برگزار شود ولي به دليل حضور تيم در جام شهدا پس از بازگشت از اردوي ترکيه، اين مراسم برگزار نشد.
سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در پايان، بيان کرد: بازيکنان جوان خوبي به تيم آمده‌اند که مي توانند عملکرد مناسبي داشته باشند، هواداران نيز ديدند که بازيکنان خوبي در تيم داريم، فوتبال بدون حضور هواداران، معنايي ندارد و انشالله هواداران روز پنجشنبه در بازي مقابل فولاد خوزستان به استاديوم بيايند و همانند هميشه تيم خودشان را حمايت کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.