خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر : 11662
Share

سه تیم خوزستانی درجام چهاردهم ازفوتبال استان دفاع می کنند

توپ جام چهاردهم باشگاه های ایران از روزپنجشنبه در مستطیل سبز با بازی تیمهای فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته و تراکتورسازی تبریز قهرمان جام حذفی به گردش در می آید به طوری که لیگ فوتبال داخلی با انجام بازیهایش داغ و داغتر می شود.

توپ جام چهاردهم باشگاه های ایران از روزپنجشنبه در مستطیل سبز با بازی تیمهای فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته و تراکتورسازی تبریز قهرمان جام حذفی به گردش در می آید به طوری که لیگ فوتبال داخلی با انجام بازیهایش داغ و داغتر می شود.
 استان خوزستان که درمدتی نه چندان دور سه تیم فولاد خوزستان ، استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان را درلیگ برتر داشت به یکباره با حذف تیمهای استقلال اهواز و درپی آن تیم صنعت نفت آبادان ازاین مسابقات ، تنها تیم فولاد خوزستان را در رقابتهای لیگ برترداشت وچشمهای فوتبالدوستان خوزستانی نظاره گر ساقهای بازیکنان این تیم در لیگ برتر بودند.
اما با سرمایه گذاری تیم فوتبال استقلال خوزستان درمسابقات لیگ دسته یکم باشگاههای ایران این تیم توانست با مدیریت خوب بعد ازدوسال در این گروه ازفصل گذشته جواز حضور درلیگ برتر راکسب کند و تیم نفت مسجدسلیمان هم بعدازسه تا چهارسال شرکت در لیگ یکم درفصل گذشته با برتری در مقابل حریفان خود مجوز حضور در مسابقات لیگ برتررا برای این فصل بدست آورد تا خوزستان بعداز تهران بیشترین تیم در لیگ برتر کشورداشته باشد.
اکنون به بهانه در پیش بودن مسابقات لیگ برتر نیم نگاهی به موقعیت سه تیم فولاد خوزستان ، استقلال خوزستان ونفت مسجدسلیمان می اندازیم .
تیم فولاد خوزستان که فصل گذشته توانست برای دومین بار عنوان قهرمانی رااز آن خود کند با ازدست دادن برخی از بازیکنان مطرح خود جام چهاردهم رابا جذب سه بازیکن یک داخلی ودو خارجی شروع خواهد کرد .
این تیم با توجه به اینکه چارچوب تیمی خودرا بخصوص در خط دفاعی و میانی حفظ کرده است از مدعیان این جام به حساب می آید.
فولاد خوزستان که با دراگان اسکوچیچ کروات پا به مسابقات خواهد گذاشت علاوه براینکه بدنبال جذب یک مهاجم ششدانگ است تا همچنان در ردیف مدعیان باشد ، چند بازیکن تولیدی خودرا که درتیمهای پایه توپ می زدند به فهرست خود در این فصل اضافه کرده است .
اما استقلال خوزستان که برای دومین بار است که درجمع لیگ برتریها است با چهره ای متفاوت نسبت فصل گذشته در مسابقات شرکت می کند .
استقلال خوزستان دراین فصل 10 بازیکن فصل گذشته خودراکه اغلب پا به سن گذاشته بودند بهمراه ندارد درعوض جوانان جوی نام را جایگزین آنان کرده است به همین علت باید منتظرماند ودید تیم عبدالله ویسی دراین فصل چگونه در زمین ظاهرخواهد شد و آیا انتظارات را برآورد می کند.
اما تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که تازه به لیگ برتر آمده با ترکیبی ازجوانان و با تجربه ها در مسابقات وارد خواهد شد.
این تیم از جمع بازیکنانی که توانستند نفت مسجدسلیمان لیگ برتری کنند تنها به صلاحدید مسوولان باشگاه نفت 10 نفر آنان در تیم باقی مانده اند ومابقی بازیکنان جدید هستند.
مسوولان تیم نفت مسجدسلیمان می گویند هدفمان درسال اول ماندگاری در لیگبرتر و درمیان جدول قرارگرفتن است


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.