خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر : 11638
Share

افشين: اسکلت اصلي فولاد حفظ شده است

مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت که تيمش تغييرات زيادي کرده اما اسکلت اصلي حفظ شده و با اين حساب اميدوار است، سرخ‌پوشان اهواز نتيجه بگيرند.

آرش افشين در خصوص وضعيت فعلي‌اش اظهار داشت: متاسفانه اواخر فصل قبل بود که براي من مصدوميتي به وجود آمد و مرا از تمرينات عقب انداخت اما اکنون شرايط خوبي دارم و از اين هفته نيز تمريناتم را آغاز مي‌کنم.
وي با ابراز رضايت از وضعيت تيم فولاد خوزستان ادامه داد: تيم تا اينجا تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته و من هم چند جلسه‌اي تمرينات را از نزديک تماشا کرده‌ام. همه بازيکنان از تمرينات آقاي اسکوچيچ راضي بودند و از نوع کاري که انجام مي‌دهند خوشحال هستند. به نظرم مشکلي به لحاظ تمريني وجود ندارد و شرايط در مجموع خوب است.
مهاجم تيم فوتبال فولاد درباه تفاوت تيم اين فصل و تيمي که فصل قبل قهرمان شد، گفت: ما در ليگ سيزدهم تيم خوبي داشتيم و فولاد فصل قبل کاملاً يک‌دست بود. در هر پست چند بازيکن خوب حضور داشتند که برخي از آنها اين فصل از تيم ما جدا شدند و با اينکه زحمات زيادي براي فولاد کشيده بودند اما تصميم‌شان به رفتن بود. بايد از آنها تشکر کنم و به شخصه از تلاشي که آنها براي تيم انجام دادند و از جان و دل براي تيم مايه گذاشتند، کمال تشکر را دارم.
افشين با بيان اينکه باشگاه تلاش کرده تا بازيکناني جديدي را جايگزين جدا شده‌ها بکند، خاطرنشان کرد: باشگاه همچنان در صدد است تا چند بازيکن ديگر به تيم اضافه شوند و کار سختي هم دارند، چراکه شرايط سني تغيير کرده، سهميه‌ها کم شده و قوانين نقل‌وانتقالات نسبت به قبل سخت‌تر شده است. البته چند بازيکن جديد هم به ما اضافه خواهند شد اما در مجموع ما اسکلت اصلي‌مان را حفظ کرده‌ايم و انشاالله بتوانيم با همين شرايط نتايج فصل قبل‌مان را تکرار کنيم.
وي همچنين خاطرنشان کرد: اين فصل کار سختي خواهيم داشت و با توجه به اينکه قهرمان شده‌ايم توقع از تيم ما زياد است. اميدوارم که بتوانيم انتظارات را برآورده کنيم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.