خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 11631
Share

افجه‌اي:استقلال را به خاطر کاهش هزينه‌ها تشويق کنند

سخنگوي باشگاه استقلال گفت: اميدوارم همان طور به خاطر انحراف از سقف بودجه جرايمي را در نظر مي‌گيرند به خاطر کاهش هزينه‌ها باشگاه استقلال تشويق شود.

سعيد افجه‌اي با تبريک عيدسعيد فطر و آرزوي قبولي عبادات مسلمانان در ماه مبارک رمضان در خصوص جلسه روز گذشته (يک‌شنبه) هيئت مديره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه‌اي که برگزار کرديم جلسه رسمي هيئت مديره نبود و يک هم‌انديشي و جلسه داخلي با تمام اعضا بود که قرار شد جلسه رسمي هئيت مديره نيز هفته آينده در باشگاه برگزار شود.
وي افزود: بحث اصلي ما در جلسه روز گذشته نقل‌ و انتقالات و ليست مبالغ قرارداد بازيکنان بود که به نتايجي هم رسيديم اما قرار بر اين شد که هفته آينده به نتيحه نهايي برسيم. آقاي افشارزاده که مسئول اعلام اين ليست است هنوز به صورت کامل آن را آماده نکرده و ليست‌مان نهايي نيست اما قرار بر اين شد که تا هفته آينده ليست نهايي به هيئت مديره اعلام شود. پس از بررسي ليست قطعي و اعلام ريز مبلغ قراردادها به هيئت مديره اين ليست را مصوب خواهيم کرد و به صورت رسمي اعلام مي‌کنيم.
سخنگوي باشگاه استقلال با بيان اينکه تا به اينجا حدود 16 ميليارد براي بازيکنان و اعضاي کادرفني اين تيم هزينه شده، عنوان کرد: با توجه به اينکه هنوز چند نفري قراردادشان اعلام نشده و برخي از ليست جا مانده‌اند اين مبلغ به 16.5 ميليارد خواهد رسيد که بايد بگويم اين مبلغ براي ما يک دستاورد خوب است.
افجه‌اي يادآور شد: با وجود اينکه در کشورمان چندان شاهد کاهش هزينه نبوده‌ايم و قيمت‌ها رو به افزايش بوده اما ما در باشگاه استقلال نسبت به سال گذشته هزينه‌ها و قيمت را پايين آورده‌ايم و 50 درصد کاهش هزينه داشته‌ايم. اين کاهش هزينه نيز 2 دليل اصلي داشته که دليل اول تمهيدات وزارت ورزش‌وجوانان و قانون سازمان ليگ مبني بر سقف بودجه است و دليل دوم نيز سياست‌هاي باشگاه استقلال است.
وي با بيان اينکه هيئت مديره باشگاه در اين فصل روي کاهش هزينه‌ها تأکيد داشت، گفت: همان طور که آقاي تاج هم پس از جلسه هيئت رئيسه سازمان ليگ اعلام کرد، اگر اين فصل مقابل ريخت‌وپاش‌ها و هزينه‌ها گرفته نمي‌شد شايد بازيکن 10 ميلياردي هم در ليگ پيدا مي‌کرديم اما در اين فصل باشگاه استقلال با همکاري بازيکنان و اعضاي کادرفني توانست مقابل ريخت‌ و پاش را بگيرد و هزينه‌ها را تا 50 درصد کاهش دهد.
عضو هيئت‌مديره باشگاه استقلال در خصوص اينکه گفته مي‌شود ارقام اعلام شده از سوي اين باشگاه در ارتباط با قرارداد بازيکنان و اعضاي کادرفني ‌آبي‌ها غير واقعي است، خاطرنشان کرد: ما چيزي براي پنهان کردن از هواداران‌مان، رسانه‌ها و سازمان ليگ نداريم و دليل ندارد که بخواهيم ارقام غير واقعي اعلام کنيم. مطمئن باشيد قراردادهايي که توسط آقاي افشارزاده و نظري جويباري به ثبت رسيده و اعلام شده است واقعيت دارد. البته همان طور که گفتم هفته آينده ليست نهايي و قطعي را اعلام خواهيم کرد.
افجه‌اي تأکيد کرد: خواهشم اين است که همان طور که گفته مي‌شود به خاطر انحراف از بودجه 15 ميلياردي، باشگاه‌ها با جرايمي روبرو خواهند شد و اين قانون هم اجرا مي‌شود، به خاطر کاهش 50 درصدي هزينه‌ها نيز باشگاه استقلال را مورد تشويق قرار دهند. نبايد فقط نيمه خالي ليوان را نگاه کرد و نيمه پر ليوان کاهش هزينه‌هاي باشگاه ماست.
وي همچنين با اشاره به اينکه حسيني، روابط عمومي فدراسيون فوتبال اعلام کرده افجه‌اي شأن باشگاه استقلال را پايين آورده است، گفت: از روابط عمومي فدراسيون فوتبال مي‌خواهم که اجازه بدهند جايگاه و شأن باشگاه استقلال را هواداران اين تيم که صاحبان اصلي باشگاه هستند تعيين کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.