خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر : 11592
Share

مجتهدی:صرفه جویی 20 میلیارد ریالی در شرکت پیراحفاری

مدیرعامل شرکت پیراحفاری گفت: با انجام برخی تعمیرات اساسی و مهم در این شرکت موفق به صرفه جویی دو میلیارد ریالی در این شرکت شدیم.

 

عبدالمهدی مجتهدی اظهار کرد: شرکت پیراحفاری که یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به شمار می رود در قالب بنگاه داری اقتصادی از مدیریت های مختلفی تشکیل شده از آن جمله می توان از مدیریت عملیات فنی و مهندسی، مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت برنامه ریزی و مدیریت خدمات و ادارات ستادی همچون روابط عمومی، حراست، ساخت و بهره وری و کالا یاد کرد.
وی افزود: مدیریت عملیات این شرکت در زمان حاضر تمامی خدمات تعمیر چاه ها با استفاده از دکلهای تعمیراتی، دستگاه های لوله مغزی سیار، تجهیزات چاه پیمایی، پمپهای تزریق اسید، سیمان، نیتروژن، عملیات درون چاهی و سرچاهی را انجام می دهد.
مجتهدی با اشاره به اینکه توانایی و خودباوری کارکنان شرکت باعث شده تا از تجهیزات موجودمان حداکثر استفاده را ببریم، تصریح کرد: بومی سازی، بازسازی و نوسازی دو دستگاه لوله مغزی سیار 108 و 119 و انجام تعمیرات کلیه موتورها و ژنراتورها که در سال 92 بیش از 20 میلیارد ریال سود و صرفه اقتصادی دربر داشته است از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این شرکت مهم و راهبردی است.
مدیرعامل شرکت پیراحفاری اظهار کرد: تلاش مضاعف داریم تا با پرورش استعدادهای داخلی و اجرای پروژه هایی که قبلا اجرای آنها بدون کمک و همراهی متخصصان خارجی امکانپذیر نبود؛ بتوانیم ضمن دستیابی به صرفه جوئی های بسیار کلان اقتصادی و مالی، موجب تربیت متخصصان داخلی و قطع کامل وابستگی را نیز فراهم سازیم.
مجتهدی گفت: اکنون خوشبختانه به چنان رشدی از تخصص در بدنه وزارت نفت و به ویژه پیراحفاری دست یافته ایم که امکان صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه را نیز داریم.
وی افزایش خدمات رفاهی و رفع مشکلات و نیازهای پرسنل شرکت پیراحفاری، برگزاری دوره های مختلف فنی و آموزشی برای همه رده های موجود حتی کارکنان ارکان ثالث شرکت در بهترین مناطق کشور و با کیفیت بسیار بالا، اجرای برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی با هدف نهادینه سازی فرهنگ غنی ایرانی - اسلامی برای کارکنان و خانواده های آنها را از جمله مهمترین برنامه های انجام شده اش نام می برد و بر توسعه و افزایش کیفیت این برنامه ها تاکید فراوان دارد.
مجتهدی، نیروی انسانی را مهمترین سرمایه شرکت دانست و عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی و شغلی کارکنان می تواند بر ارتقا و رشد قابل توجه کیفیت کار و به تبع آن افزایش بهره وری و افزایش درآمدهای ملی و کاهش هزینه ها تاثیر بسزائی داشته باشد.


 


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.