خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر : 11476
Share

کیانی‌زاده: موظف به ساخت مستندهای ورزشی هستیم/شرایط صعود نفت‌آبادان به لیگ‌برتر فراهم شود

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: شاید مستند "برزیلته" اولین مستند رسمی ای باشد که برای ورزش استان ساخته شده است.

فرامرز کیانی زاده در مراسم رونمایی از مستند "برزیلته" که شب گذشته (یکم مردادماه) در اداره کل ورزش و جونان استان برگزار شد، ابتدا با آرزوی قبولی طاعات برای حاضرین، اظهار کرد: از آقای طالقانی، رییس هیات فوتبال استان و سایر همکارانش در این هیات بابت انجام دو کار خیلی خوب یعنی رونمایی از مستند "برزیلته و سیستم ثبت جامع الکترونیکی هیات فوتبال استان" که کار جدید و نویی در سطح کشور است، تشکر می کنم.
وی بیان کرد: به هر حال سیستم ثبت جامع الکترونیکی، استفاده از علم روز است و نیاز است که سایر هیات های استان نیز به سمت انجام این کار حرکت کنند تا از علم روز برای پیشبرد ورزش استان، کم کردن هزینه ها و اتلاف وقت بهره ببریم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم در سیستم ثبت جامع الکترونیکی بخشی تعبیه شود که بتوانیم به تاریخچه ورزش فوتبال استان خوزستان و ریز و درشت کسانی که برای این رشته زحمت کشیده اند، دسترسی داشته باشیم تا اگر دیگران نیازی به این تاریخچه داشتند، بتوانند از آن استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: معمولا طرح ها و پیشنهادهای خوبی مانند اجرای طرح آمایش و پرتال اطلاعاتی داده می شود ولی متاسفانه استمرار پیدا نمی کند. به هر حال امیدوارم از این به بعد طرح هایی که در استان خوزستان آغاز می شوند، تداوم داشته باشند.
کیانی زاده با اشاره به مستند "برزیلته" عنوان کرد: این مستند در نوع خود بی نظیر است. واقعیت این است که ما در بخش مستندسازی ورزش خوزستان دچار مشکل هستیم و به جز روزنامه های قدیمی که شاید برخی ها هنوز آن ها را داشته باشند، اطلاعات خیلی صحیحی از ورزش استان نداریم، در حالی که باتوجه به سابقه و پیشینه 100 ساله ای که ورزش خوزستان دارد، طی این سال ها افراد بسیاری در سطح کشور، آسیا و جهان از خوزستان مطرح و مقام کسب کرده اند ولی کمتر به صورت فیلم مستند درآمده است و شاید مستند "برزیلته" اولین مستند رسمی ای است که برای ورزش استان ساخته شده است. در بخش کتاب هم چند باری کار شده است که واقعا کم است.
وی در توصیه به هیات های ورزشی استان، خاطر نشان کرد: توصیه من به سایر هیات های استان این است که آن ها نیز دو اقدامی که هیات فوتبال استان انجام داده است را به عنوان الگویی برای خود قرار دهند و به سوی مستندسازی رشته های ورزشی بروند. اعتقادم بر این است که موظف هستیم که مستندسازی کنیم تا این مستند به دست نسل های آینده مان برسد و بدانند در استان خوزستان چه کسانی زحمت کشیده اند و چه افتخاراتی برای خوزستان کسب کرده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین با اشاره به حضور سه نماینده از استان خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور، گفت: در لیگ های یک، دو و سه کشور نیز چند نماینده داریم و امیدوارم با برنامه ریزی هایی که هیات فوتبال استان انجام می دهد و مساعدت ها و همکاری شما دوستان به عنوان بازوان هیات، به هیات فوتبال کمک شود تا بتواند هم تیم های لیگ برتری خود را در لیگ حفظ کند و هم این که شرایطی به وجود بیاید تا نفت آبادان نیز به لیگ برتر صعود کند.
وی در پایان با تاکید بر حضور جامعه ورزش و جوانان در راه پیمایی روز قدس، عنوان کرد: روز جمعه این هفته روز قدس است و حداقل کاری که می توانیم در مقابل ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس انجام دهیم، این است که در این راه پیمایی شرکت و این ظلم و ستم ها را محکوم کنیم. ان شاالله در این راه پیمایی همدیگر را ملاقات می کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.