خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
کد خبر : 11380
Share

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم خوزستان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:
“بسم الله الرحمن الرحیم
سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ
(سوره اسرا آیه 1)
امسال در آستانه روز جهانی قدس و روز نمایش وحدت و اتحاد امت بزرگ رسول‌ الله (صلی‌الله علیه و آله و سلم) حول آرمان قدس شریف شاهد حملات پیش‌دستانه، وحشیانه و ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی از زمین، آسمان و دریا علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در نوار غزه هستیم؛ حملاتی که نشان از ترس، استیصال و درماندگی در برابر «جبهه بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی» گروه‌های جهادی فلسطین است. قطعاً صهیونیست‌ها جواب سخت و پاسخ کوبنده این حماقت و حملات از روی استیصال خود را با مشت آهنین و کوبنده جوانان فلسطین را که همچون سدی محکم و بنیانی مرصوص هستند به زودی خواهد خورد.
رژیم آپارتاید و شرور صهیونیست که ترور، کشتار، تجاوز، قتل و غارت به‌عنوان پیش‌فرض جهان‌بینی و سیاست‌های سلطه‌طلبانه و زیاده‌خواهانه خود است با توسل به این‌گونه سیاست‌های کثیف و زشت با خونریزی، ترور دولتی، خشونت، شرارت و ایجاد ناامنی در منطقه به‌ویژه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به دنبال تامین منافع نامشروع و اهداف پلید و شنیع خود است.
اما دشمنان قسم‌خورده اسلام و وحدت مسلمین به‌ویژه مثلث شوم آمریکا، انگلیس و سران مرتجع منطقه بایستی بدانند تا غده سرطانی صهیونیست در سرزمین مقدس وجود دارد پرچم مقاومت، ایستادگی، مبارزه در میان مسلمانان و کشورهای اسلامی همچنان برافراشته خواهد بود و تا زمانی که روحیه جهاد، مقاومت، وحدت و مبارزه اسلامی در قلوب مسلمانان به‌ویژه مردم مظلوم و تحت ستم فلسطین قوی و استوار است؛ شکست جبهه باطل که از وعده‌های الهی است و سنت نصرت و امداد غیبی، بسیار نزدیک است. (و ألیس صبح بقریب)
قطعاً امسال در روز جهانی قدس شاهد شکوه وحدت و اتحاد و انسجام امت بزرگ رسول‌الله (ص) علیه صهیونیسم بین‌الملل و نظام‌های ظالم، اشغالگر و استکباری خواهیم بود که بسیار باعظمت‌تر می‌خروشند و خشم و نفرت خود را از صهیونیسم فریاد می‌زنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز وظیفه خود می‌داندکه امسال با همیاری دستگاه ها و سازمانها وبرنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و کار مسنجم‌‌تر ، روز جهانی قدس را با همراهی ملت عزیز و روزه دار خوزستانی باشکوه‌تر برگزار نماید و  همچنین از مردم ولایت مدار و انقلابی استان خوزستان می خواهد تا با حضور خود در این مراسم، از تکرار این‌گونه فجایع گسترده و حملات ظالمانه ممانعت به عمل آورده و روز قدس را روز فریاد علیه اسراییل غاصب و دفاع از مظلومین فلسطین تبدیل کنند .
این مراسم در کلان شهر اهواز روز جمعه مورخ 03/05/1393 راس ساعت 11:00 صبح از مسجد آیت الله موسوی جزایری واقع در بازار حضرت امام خمینی(ره) آغاز و به سمت مصلای مهدیه ادامه خواهد داشت.
وعده ما روز جمعه مورخ 03/05/1393 ساعت 11:00 صبح
مسجد آیت الله موسوی جزایری شهرستان اهواز”


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.