خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 11371
Share

هاشمپور:برای تکرار قهرمانی در جام بین قاره ای کار سختی پیش رو داریم

مربی آبادانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: ما مدافع عنوان قهرمانی مسابقات جام بین قاره ای هستیم و برای تکرار این قهرمانی کار بسیار سختی پیش رو داریم.

مربی آبادانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: ما مدافع عنوان قهرمانی مسابقات جام بین قاره ای هستیم و برای تکرار این قهرمانی کار بسیار سختی پیش رو داریم.
 عباس هاشمپور با اشاره به آغاز تمرینات تیم ملی از امروز برای حضور پرقدرت در رقابت های جام بین قاره ای افزود: ایران به رغم حضور تیم های برتر دنیا در این رقابت ها یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی است.
مربی آبادانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران این تیم را از قدرتمندترین تیم های جهان خواند و افزود: تیم ملی پس از قهرمانی سال گذشته درجام بین قاره ای اکنون مورد توجه دیگر تیم های جهان قرار دارد.
وی گفت: برای دفاع از عنوان قهرمانی کار بسیار سختی پیش رو داریم زیرا رقیبان ما با انگیزه بیشتری به میدان می آیند.
هاشمپور از حضور تیم ملی در تورنمنت برزیل در شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: پیش از اعزام به مسابقات بین قاره ای برای بهتر شدن شرایط تیم در تورنمنت کشور برزیل حضور می یابیم.
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به مصدومیت ˈمهران مرشدی زادهˈ مدافع تیم ملی ایران افزود: امیدواریم این مدافع با تجربه قبل از آغاز رقابت های جام بین قاره ای به ترکیب تیم بازگردد.
وی با تشکر از مربیان لیگ برتری ایران برای آماده سازی بازیکنان ملی گفت: این مربیان با کادر فنی تیم ملی همکاری نزدیکی دارند.
هاشمپور خواستار حمایت بیشتر وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال شد و افزود: ایران در فوتبال ساحلی جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد لذا باید حمایت ها از تیم ملی بیشتر شود.
وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی در تورنمنت بلاروس گفت: این مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و تیم ها با یکدیگر رقابت نزدیکی داشتند.
مربی آبادانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عملکرد تیم ملی در این رقابت ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تیم ما نسبت به دیگر تیم های شرکت کننده در این رقابت ها از نظر فنی سطح بالاتری داشت و با شایستگی به عنوان قهرمانی رسید.
وی تصریح کرد: حضور در این رقابت ها باعث شد تیم ملی از نظر آمادگی و هماهنگی به شرایط خوبی برسد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان دوره قبل رقابت های جام بین قاره ای هفته گذشته در تورنمنت بین المللی کشور بلاروس بر سکوی قهرمانی ایستاد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.