خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 6608
Share

آقای سر مربی این همه مردم مردم نکنید

|عبدالحسین کرمی|

در این که امیر قلعه نویی موفق ترین مربی تاریخ لیگ برتر می باشد شکی نیست .ایکاش  این مربی موفق به لحاظ اخلاقی هم سعی می کرد در حد بهترین ها باشد صد هزار نفر اومده بودند برای جشن قهرمانی استقلال در آخرین روز بازی های لیگ برتر.اما امیر قلعه نوعی با بهانه های مختلف از حضور در این جشن صد هزارنفری خودرداری کرد امیر خانی که وقتی تیم اش می برد  ویا توفیقی حاصل می کند در عرصه مستطیل سبز " مردم مردم کرده و همه چیز را تقدیم هواداران می کند آیا فراموش کرده بود که صد هزار نفر در استادیوم بودند!

امیر قلعه نوعی بنظر می رسد کم کم برای این مردم ناز می کند و می خواهد منت سر این مردم گذاشته و به بهانه های مختلفی دل هواداران را آزرده خاطر کند . چرا قلعه نوعی روزهای اول فوتبالش را فراموش کرده و برای شعار چهار نفر تماشاگر احساستی   این همه منم منم کرده و این قدر نشناسی را به پای همه می گذارد؟بهتر بود سرمربی استقلال با حضور در جشن قهرمانی  حقایق و کم کاستی ها را  می گفت و از مردمی که در زیر باران امیر خان امیرخان می گفتند تشکر می کرد  !ایا این همه هوادار از مردم نبودند!امیر خان فراموش کرده اگه این تیم استقلال امروزی را دست هر مربی فوتبالی می دادند یا قهرمان بود ویا نایب قهرمان!چون استقلال برای قهرمان شدن در این فصل هیچ کمبود و بهانه ای نداشت! نباید ازاین توفیق های باشگاهی داخل کشور زیاد خوشحال شد .
و برای مردم فخر فروشی کرد .باید واقعیت ها را بپذیریم در فوتبال ما بدلیل سوء مدیریت و قحط الرجال بودن  نتوانسته ایم مربیان موفق و بادانشی را تربیت کنیم و اگر هم عده ای موفق شده اند اینگونه باید در روز قهرمانی یک تیم " مردم واصحاب رسانه را نادیده گرفته و بخاطر مسائل شخصی شیرینی یک جشن را به کام هواداران تلخ کرد.قلعه نوعی تا یک مربی خاص شدن کیلومتر ها فاصله  دارد نباید فراموش کند که در عرصه بین المللی و  ملی هنوز هیچ توفیقی نداشته و سال ها باید بامردم واز جنس مردم باشد  .آقای مربی شما هرچه دارید از این فوتبال و هوادارانش دارید  بدانید قرارداد های میلیاردی شما بخاطر فوتبال و طرفدارانش بوده است بس برای مردم ناز نکنید و با مردم روراست باشید اگه سر مربی تیم قهرمان هستید باید  در اخلاق هم قهرمان باشد مردم به خوبی می دانند این ناز ها و این دلخور ی های امیر قلعه نوعی فقط وفقط بخاطر قرارداد سال آینده و  با لا بردن قیمت خودش هست! دلخوری شما از تشویق مردم در گرما وسرما  و حمایت همه جانبه از شما می تواند باشد امیر خان فراموش نکن مردم مثل شما فکر نمی کنند  بیا واین نازها و این رفتن و آمدن ها را بی خیال شو  فرافکنی نکن  ؟

فقط به یک سئوال طرفدار فوتبال جواب بده : چرا در استقلال به غیر ازقلعه نوعی کسی نمیتواند موفق باشد و در نیمکت این تیم دوام بیاورد؟ چرا زود همه چیز بر علیه اش می شود و چرا لیدر ها شما را صدا زده و سینه چاک شما می شوند ؟ اگه قرار بر گفتن واقعیت ها ورفع دلخوری هاباشد باید همه چیز را در نظر گرفت " شما هم حرف بزنید و ناکامان ماقبل شما و طرفداران هم باید حر ف بزنند: امیر قلعه نوعی سی و چهار هفته تشویق را نادیده گرفته و یک هفته ناراحتی تعداد اندک را در لیگ قهرمانان آسیا را به همه چیز ترجیح می دهد این جور قضاوت با هوش و شعور امیر خان همخوانی ندارد مگر اینکه پشت پرده داستانی دیگر نوشته شده باشد که قلعه نوعی را این همه حساس کرده باشد.در پایان  اعتقاد مابر این است در هر حال و هر شرایطی باید با مردم بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.