خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر : 5806
Share

مرندی:هدفمندی در شرایط فعلی نباید ادامه یابد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر این که پیش از کنترل تورم نباید فاز دوم هدفمندی را اجرا کرد، افزود:تورم در شرایط امروز جامعه مشکلاتی را برای مردم و به خصوص اقشار آسیب پذیر ایجاد کرده است و بنابراین فاز دوم هدفمندی نباید در این شرایط اجرایی شود.
علیرضا مرندی گفت:تورم امروز مسئله ای است که باید دو قوه برای بررسی و ریشه های واقعی آن و ارائه راهکارهای مناسب رفع آن با یکدیگر هم اندیشی داشته باشند.
نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:تورم امروز در کشور به صورت مشکلی جدی درآمده که معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده است و چاره اندیشی برای رفع مشکلات امروز باید به صورت جدی پیگیری شود.
مرندی با توجه به تورم فعلی اجرای مراحل بعدی هدفمندی باید با دقت و احتیاط زیادی صورت گیرد، گفت: به نظر می رسد باید هدفمندی در شرایط فعلی اجرا نشود و ابتدا به یک تثبیت در شرایط اقتصادی رسید و بعد از آن  به سراغ مراحل بعدی اجرای این قانون رفت.
وی ادامه داد:به طور کلی هدفمندی یارانه ها به دلیل تغییر در ساختار اقتصادی  با میزانی از تورم همراه است و اندازه ای از تورم در حین اجرای این قانون تا اندازه ای اجتناب ناپذیر است.
مرندی با تاکید بر این که تورم باید پیش از ادامه اجرای مراحل بعدی هدفمندی کنترل شود، افزود:مسئله اصلی و اساسی این موضوع است که اجرای هدفمندی یارانه ها باید درشرایط با ثبات اقتصادی صورت گیرد چرا که در غیر این صورت هرگز اهداف اصلی قانون محقق نمی شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان آموزش پزشکی مجلس هم چنین تصریح کرد: تورم در شرایط امروز جامعه مشکلاتی را برای مردم و به خصوص اقشار آسیب پذیر ایجاد کرده است و بنابراین فاز دوم هدفمندی نباید در این شرایط اجرایی شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.