خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 46061
Share

ساخت ۲۶۰۰ واحد ‌مسکونی‌ برای معلمان خوزستانی در فاز نخست

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به پیگیری فعالیت قرارگاه تامین مسکن معلمان گفت: در فاز نخست مقرر شده است ۲ هزار و ۶۰۰ مسکن برای معلمان خوزستانی تامین شود که بیشتر این واحدها در اهواز هستند. عبدالله حبیبی با اشاره فعالیت قرارگاه تامین مسکن معلم در سطح کشوری ...

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به پیگیری فعالیت قرارگاه تامین مسکن معلمان گفت: در فاز نخست مقرر شده است ۲ هزار و ۶۰۰ مسکن برای معلمان خوزستانی تامین شود که بیشتر این واحدها در اهواز هستند.
عبدالله حبیبی با اشاره فعالیت قرارگاه تامین مسکن معلم در سطح کشوری اظهار کرد: با حضور معاون وزیر مسکن، وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش کشور در تهران جلسه‌ای در این خصوص برگزار شده است. در این خصوص، در خوزستان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ معلم واجد شرایط تامین مسکن هستند.
وی با اشاره به واریز مبلغ اولیه مورد نیاز برای تامین مسکن توسط حدود ۴۰۰ معلم در خوزستان افزود: راه و شهرسازی خوزستان یک قطعه زمین در منطقه سپیدار اهواز با ظرفیت ۵۰۰ واحد و یک قطعه زمین در منطقه مهدیس اهواز با ظرفیت تامین ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده است.
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هماهنگی‌های اولیه انجام شده و مقرر شده است زمین تعیین شود تا در قالب طرح ملی نهضت مسکن، مسکن فرهنگیان تامین شود. مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان متعهد شده است که در این طرح برای شهرهای فاقد زمین، در نزدیک‌ترین شهر زمین تعلق بگیرد.
وی با اشاره به پیگیری فعالیت قرارگاه تامین مسکن معلمان بیان کرد: در فاز نخست مقرر شده است ۲ هزار و ۶۰۰ مسکن برای معلمان خوزستان تامین شود که بیشتر این واحدها در اهواز هستند.
حبیبی گفت: در منطقه سپیدار اهواز حدود ۵۰۰ واحد مسکونی ساخته می‌شود که کارهای اولیه انجام شده است اما کارهای ساخت واحدها در مهدیس در مرحله ابتدایی قرار دارد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.