خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
کد خبر : 40113
Share
امام جمعه خرمشهر:

کالاهای قاچاق از بندر خرمشهر به بهانه ترانزیت به سوی تهران ارسال می‌شود

امام جمعه خرمشهر گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که باید کالای قاچاق آتش زده شود، اما چرا این موضوع از سوی مسؤولان انجام نمی‌شود، کالاهای قاچاق از بندر خرمشهر، بندر امام خمینی و ... به بهانه ترانزیت به سوی تهران ارسال می‌شود. حجت الاسلام سید نبی موسوی
امام جمعه خرمشهر گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که باید کالای قاچاق آتش زده شود، اما چرا این موضوع از سوی مسؤولان انجام نمی‌شود، کالاهای قاچاق از بندر خرمشهر، بندر امام خمینی و ... به بهانه ترانزیت به سوی تهران ارسال می‌شود. حجت الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اهمیت بارش باران، اظهار کرد: دعا برای بارش باران ضروری و وظیفه همه ما است، خداوند متعال گاهی اوقات نعمت خود را می‌گیرد تا مردم آن نعمت را مطالبه و به درگاه خداوند متعال تضرع کنند.
وی افزود: در آستانه ورود راهیان نور به منطقه هستیم از فرماندار خرمشهر خواستار هستم که با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های گوناگون نسبت به اصلاح و تأمین سرویس‌های بهداشتی شهر اهتمام کند و سپس گزارش کاری بدهد.
شهردار جدید خرمشهر زمان خود را در کوچه به کوچه شهر برای حل مشکلات سپری کند
امام جمعه خرمشهر با بیان آرزوی توفیق برای شهردار جدید خرمشهر، گفت: شهردار خوب پیش از اقدام و عمل باید برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشد و باید برای برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت داشته باشد.
وی افزود: شهردار خوب و موفق کسی است که تمام اوقات بیرون از دفتر و اتاق خود باشد و به جای اینکه مردم به او گزارش بدهند، باید خود در تمام کوچه‌های شهر قدم بزند و مشکلات را مشاهده کند.
موسوی با تأکید بر اهمیت اولویت‌بندی برای برنامه‌های شهر، عنوان کرد: شهردار خرمشهر همچنین باید به دنبال تأمین اعتبار باشد و همه مسؤولان نیز در کنار شهردار جدید به عنوان ید واحده حضور پیدا کنند.
امام جمعه خرمشهر گفت: انقلاب اسلامی در این حدود ۴۰ سال بسیار کار کرد، با وجود اینکه از روز اول پیروزی انقلاب دشمن تمام قامت به دنبال ضربه بود و سپس کشور را تحریم کرد اما در دل این تحریم‌ها پیشرفت و موفقیت داشتیم.
برخی از مسؤولان حیاتشان در پرداخت به حاشیه‌ها و به حاشیه بردن مطالبات است
وی با تأکید بر اینکه همه دولت‌ها خدمت و کار کردند، اظهار کرد: برخی از مسؤولان حیاتشان در حاشیه است، به حاشیه‌ها می‌پردازند، تا مطالبات اصلی مردم در حاشیه بماند و این نوع بدترین اخلاق یک مسؤول است، همه دولت‌ها کار کردند اما تا نقطه مطلوب فاصله است.
وی افزود: بنا بود که مسؤولان پس از اغتشاشات اخیر به دنبال رفع مشکلات همدل و دست در دست هم بدهند، اولویت اول مردم ما در بخش اقتصاد است.
موسوی اظهار کرد: آیا وظیفه احیای هزاران واحد تولیدی، حل گرانی کالاهای پی در پی کالاهای خوراکی، رفع مشکلات اقتصادی، برنامه‌ریزی صحیح، جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق، رفع بیکاری میلیون‌ها نفر جوان بیکار بر عهده چه کسی است، آیا این مطالب بر عهده دولت نیست؟
وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که باید کالای قاچاق آتش زده شود، اما چرا این موضوع از سوی مسؤولان انجام نمی‌شود، کالاهای قاچاق از بندر خرمشهر، بندر امام خمینی و ... به بهانه ترانزیت به سوی تهران ارسال می‌شود.
امام جمعه خرمشهر گفت: چرا باید برخی از مسؤولان در مدل اجرایی به یک خطیب نماز جمعه که در رابطه با اغتشاشگران صحبتی داشته، نهیب بزنند، در حالی که همه می‌دانند مقصود افراد مطالبه‌گر نیستند، مقصود آن افراد سوء‌استفاده‌گر و آشوب‌گر بودند.
وی افزود: مگر خود آقای رئیس جمهور در سال ۷۸ افراد معترض که برخی از آنها از قشر دانشجو بودند، را اراذل و اوباش خطاب نکرد و در رابطه با منافقان که فرزندان کشور را به خاک و خون کشیدند، خواستار اعدام‌ آنها در نماز جمعه نشد؟
رئیس جمهور در مقابل انتقاد افراد دلسوز حدود ۵۰ فحش و توهین داده است
وی افزود: رئیس جمهور که انتقاد به امام زمان را عنوان می‌کند، خود در مقابل انتقاد افراد دلسوز حدود ۵۰ فحش و توهین داده است، اول باید خود او انتقاد پذیر باشد، ما قائل به عصمت امام زمان و پیامبر اکرم هستیم.
مردم خواهان رفع مشکلات اقتصادی هستند
موسوی اظهار کرد: مردم ایران مشکل و گرفتاری دارند و خواهان رفع مشکلات اقتصادی هستند.
وی در پایان گفت: نباید علماء، مردم و مسؤولان در مقابل جسارت رئیس جمهور به امام زمان در کشور اسلامی سکوت کنند و حتما باید پاسخ آن را بدهند.

پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.