خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 40106
Share
معاون وزیر بهداشت:

عقب ماندگی خوزستان در حوزه بهداشت و درمان جبران می شود

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:عقب ماندگی استان خوزستان در حوزه بهداشت و درمان با تلاش و توجه بیشتر جبران خواهد شد.قاسم جان بابایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان اندیمشک افزود: مسائل و نیازهای استان های کشور طی

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:عقب ماندگی استان خوزستان در حوزه بهداشت و درمان با تلاش و توجه بیشتر جبران خواهد شد.
قاسم جان بابایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان اندیمشک افزود: مسائل و نیازهای استان های کشور طی بازدیدهای متعدد از طریق وزارتخانه بررسی شده است.
وی اظهار کرد:مشکلات استان خوزستان نیز بررسی و البته این استان نیاز به شرایط بهتر و کیفی تر از لحاظ بهداشت و درمان دارد.
وی افزود:شرایط این استان پهناور با توجه به جمعیت آن و مسائلی که بر آن گذشته بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به نیاز اندیمشک در بخش های مختلف گفت:در جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه در هفته آینده نیازهای این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به وضعیت این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان گفت:با وجود پیگیری و تلاش انجام شده هنوز مشکلات مختلفی در این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد.
فریدون حسنوند افزود:شهرستان اندیمشک ورودی استان خوزستان است و هر سال شاهد تردد هزاران نفر از مسافران نوروزی ، کاروان راهیان نور و همچنین در اربعین حسینی شاهد تردد هزاران نفر زائر کربلای معلی است.
وی گفت:با توجه به موقعیت اندیمشک ، با وجود مشکلات خود ناچار به ارائه خدمات مختلف به جمعیت شناور روزانه 30 هزار نفری نیز است.
وی تاکید کرد:با توجه به این شرایط انتظار می رود شهرستان اندیمشک در بخش های مختلف به لحاظ تخصیص اعتبار مورد توجه باشد و برای ارائه خدمات به این جمعیت شناور نیز اعتباراتی در بخش های مختلف تعریف شود.
حسنوند گفت:در بحث تجهیزات و امکانات مختلف درمانی،پزشک متخصص و سایر نیازها شهرستان اندیمشک به حمایت جدی نیاز دارد.
نماینده مردم اندیمشک با تشریح مشکلات بیمارستان بخش الوار گرمسیری خاطرنشان کرد:این پروژه مشکلات اساسی فراوان دارد و انتظار می رود بررسی شود که چه کسی در این پروژه به مردم خیانت کرده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا در بازدید 2 ساعته معاون وزیر بهداشت ، وضعیت ساخت و تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان امام علی (ع) با زیربنای 750 مترمربع، ساخت و تکمیل ام آر آی با زیربنای 400 مترمربع و ساخت و تکمیل اورژانس بیمارستان امام علی (ع) با زیربنای یک هزار و 598 مترمربع و احداث پروژه درمان بسترکوی لور اندیمشک بررسی شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.