خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 40092
Share

فوتسالیست حفاری: می‌خواهم گلر اول تیم‌ملی شوم

گلر ملی‌پوش تیم فوتسال ملی حفاری گفت: می‌خواهم دروازه بان اول تیم‌ملی شوم و امیدوارم روزی برسد که بتوانم در ترکیب اصلی تیم‌ملی به میدان بروم.

گلر ملی‌پوش تیم فوتسال ملی حفاری گفت: می‌خواهم دروازه بان اول تیم‌ملی شوم و امیدوارم روزی برسد که بتوانم در ترکیب اصلی تیم‌ملی به میدان بروم.
سجاد بابایی در خصوص عملکرد ملی‌حفاری در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: امسال چند تیم خود را برای قهرمانی بسته بودند و با جذب چند ملی‌پوش ایرانی و همچنین چند فوتسالیست خارجی به دنبال رسیدن به این مهم بودند. حفاری نیز امسال تمام تلاش خود را کرد که نگاهش به بالای جدول باشد و خود را در رده‌های بالایی جدول حفظ کند و در نهایت نیز با توجه به انتظار باشگاه و آن‌چه هزینه شده بود، توانستیم به عنوان چهارمی برسیم.
وی بیان کرد: به نظرم با توجه به شرایطی که داشتیم، عنوان خوبی کسب کردیم اما این عنوان برای خودمان مطلوب نبود، زیرا انتظار بیشتری از خودمان داشتیم. در ابتدای لیگ چند بازی حساس را از دست دادیم و همین امر باعث شد که از حریفان عقب بیفتیم و در ادامه نتوانیم به آن‌ها برسیم.
این بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که آیا امسال کیفیت بازی‌های لیگ نسبت به فصل گذشته بالاتر رفته بود؟ گفت: بله، امسال شاهد رقابت‌هایی در سطح بالاتر بودیم. وقتی تیم‌‌ملی ایران قهرمان جهان می‌شود، بازیکنانش از همین لیگ برتر معرفی می‌شوند و هر چه کیفیت این لیگ بالاتر باشد، بیشتر می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند.
وی بیان کرد: امسال برخی تیم‌ها خیلی برای حضور در لیگ هزینه نکرده بودند و تنها تلاش‌شان ماندن در لیگ بود و همین موضوع انگیزه را از سایر تیم‌ها گرفته بود.
بابایی در خصوص آینده‌اش در تیم‌ملی نیز گفت: تمام تلاشم همیشه این بوده است که با توجه به پایین بودن سنم، خودم را در تیم‌ملی حفظ کنم. من می‌خواهم گلر اول تیم‌ملی شوم و امیدوارم روزی برسد که بتوانم در ترکیب اصلی تیم‌ملی به میدان بروم. خدا را شکر در ملی حفاری توانستم خودم را ثابت کنم که آقای علاسوند، سرمربی تیم در این زمینه بسیار به من کمک داشته است. او به خوبی به جوان‌ها بها می‌دهد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.