خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر : 40026
Share

بازدید نماینده فیفا از باشگاه‌های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان

جیم ‌هانسن نمانیده فیفا و مدیر فنی و توسعه فوتبال سازمان لیگ ایران از باشگاه‌های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان بازدید و شرایط موجود در این سه باشگاه را ارزیابی کردند.

جیم ‌هانسن نمانیده فیفا و مدیر فنی و توسعه فوتبال سازمان لیگ ایران از باشگاه‌های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان بازدید و شرایط موجود در این سه باشگاه را ارزیابی کردند.
سهیل مهدی در خصوص بازدید او به همراه جیم ‌هانسن دانمارکی، نماینده فیفا از باشگاه‌های استقلال خوزستان، فولاد و نفت آبادان، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال در راستای گسترش برنامه‌ریزی‌های استراتژی خود از آقای هانسن دعوت کرده است که با سفر به ایران به ارزیابی وضعیت موجود باشگاه‌‌های کشور بپردازد.
وی افزود: آقای هانسن یکی از باتجربه‌ترین افراد در بحث مدیریت و برنامه‌ریزی فوتبال است و 26 سال به عنوان دبیرکل فدراسیون دانمارک فعالیت داشت و اکنون نیز در فیفا و یوفا دارای سمت‌هایی است. او در زمینه گسترش برنامه‌ریزی‌ها در بخش فوتبال بسیار کار کرده است و هم‌اکنون با حضور او در ایران به دنبال ارزیابی باشگاه‌ها هستیم.
مدیر فنی و توسعه فوتبال سازمان لیگ ایران گفت: به همراه آقای هانسن روز پنجشنبه از باشگاه استقلال خوزستان بازدید کردیم و سپس به آبادان رفتیم و از باشگاه نفت هم بازدید داشتیم. امروز نیز در حال بازدید از باشگاه فولاد هستیم که در این بازدیدها گفت‌وگویی در خصوص وضعیت موجود فوتبال ایران و این‌که چه کارهایی در حال انجام است، صورت گرفت. همچنین در این بازدیدها تمام جوانب فوتبال ایران از نظر زیرساختی، ایمنی و امنیت ورزشگاه‌ها و برنامه‌های آن در بحث باشگاهی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و سپس پیشنهادهای آقای هانسن برای بهتر شدن وضعیت، در جلسات بعدی مطرح خواهد شد.
وی بیان کرد: آقای هانسن پس از بازدید از باشگاه فولاد و بررسی‌هایی که داشت، از امکانات و شرایط این باشگاه، ابراز رضایت کرد. همچنین شاهد یکسری جاذبه‌ها در باشگاه‌های استقلال خوستان و نفت بود. او طی روزهای آینده نیز از چند باشگاه‌ دیگر از جمله پیکان و سایپا بازدید خواهد داشت. در حال حاضر او نظر خاصی ندارد و سپس بعد از بررسی کامل شرایط باشگاه‌ها، نظر نهایی خود را ارائه خواهد داد و امیدوارم در آینده بتوانیم از برنامه‌هایی که از سوی فیفا به ما پیشنهاد داده شود، به خوبی استفاده کنیم.
مهدی درخصوص ورزشگاه جدید باشگاه فولاد نیز خاطر نشان کرد: من چند روز پیش نیز از این ورزشگاه بازدید داشتم و در بازدید امروز نیز بازهم شاهد پیشرفت کار بودم که این جای خوشحالی دارد. فکر می‌کنم این ورزشگاه جزو سه چهار ورزشگاه برتر کشور خواهد بود و امیدوارم چنین ورزشگاه‌هایی را زیاد در ایران ببینیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.